Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

1.10 Patch notes! (tviler på at det er fake)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du la kanskje ikke merke til en viss sticky?

fox88: cry more noob, selv om du blir eid av shamans, trenger ikke det å si at shamans eier alle andre klasser. Alle klasser har klasser de eier, og klasser de sliter mot.

Imo mener jeg at shamans trenger en buff, vi har utrolig mange ubrukelige talents.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

å ja? kaller du meg noob? tenk en gang til..

De fleste jeg har truffet mener at shaman bør å bli nerf! Jeg kan eie shaman, og de meg. Men de har imbafett spells som vi ikke har.. de har jo ALT. Cry more etter buff men det fortjener shaman aldri.

Lenke til kommentar
å ja? kaller du meg noob? tenk en gang til..

De fleste jeg har truffet mener at shaman bør å bli nerf! Jeg kan eie shaman, og de meg. Men de har imbafett spells som vi ikke har.. de har jo ALT. Cry more etter buff men det fortjener shaman aldri.

5669271[/snapback]

n00b

Prøv å komme med et bedre svar neste gang, i stedet for et "jeg ble eid, og nå skal jeg prøve å redde masken"-svar.

Hva mener du med imbafett spells?

"De fleste jeg har truffet", hva vil det si? Lvl 15-folk, eller lvl 60-folk? Hva med å faktisk prøve å forstå at klassen ikke har så mye å si, men heller personen bak, og hvordan han spiller, selv om enkelte klasser har fordel mot andre.

Shaman fortjener faktisk en buff, mtp på alle klassene utenom mage har fått en make-over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Haha, denne drittslengingen deres er nesten like pinlig som Norsk hip-hop beef.

Tilbake til patch notes, jeg antar iallefall at ting er bs intill noe offesiellt kommer ifra Blizzard.

Lenke til kommentar

Wow, hvis de buffer mages mer nå så blir vi jo..virkelig imba..

Recast fire/frost ward?

Mana drain? Yes please.

Hadde ikke forundret meg om de bruker global cooldown også.

Hvis dette stemme begynner jeg å bli virkelig redd for hva som vil skje med oss i 1.11. Men seff - det finnes jo ikke så mye mer å nerfe hos mager lenger.

Kanskje de gir oss et nytt ikon til Ice block? Den har jo samme ikon som Guardian stone, ser for meg at dette blir et stort problem.. Nref!

Lenke til kommentar
5. Shamans will now be able to use equipped items in ghostwolf form.

Jaja, nå kan shamans endelig soloe WSG.

Ser det for meg: ghostwolf inn å rappe flagget -> trinkets for å bli kvitt alle slowing effects :cry:

Tenker nesten å konvertere til horde :(

Lenke til kommentar

Når skal Blizzard slutte å nerfe Warriors? En gang håper jeg de skjerper dem skikkerlig opp. Det tror jeg alle Warriors håper. Jeg har så godt merket at vi har blitt svakere. Og det verre er at før jeg startet warrior var de enda bedre.

Jeg synes det er grufullt at de forbedrer alle andre klasser også. Når skal dette ta slutt??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...