RedRocK Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei! Går det å legge ting man har laget i Microsoft Access på nett? Altså databaser, Former osv. ? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei!Går det å legge ting man har laget i Microsoft Access på nett? Altså databaser, Former osv. ? 5668954[/snapback] Ja, du lagrer det som en ASP Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Gidder du å forklare det litt nærmere ? Skjønte ikke helt hva du mente... Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har du prøvd google? Lenke til kommentar
Albino Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Denne er vel feilpostet? PHP?! Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 access er vel sql ... så det burde gå an å eksportere til en sql fil, som man kan konvertere til andre sql (mysql, osv osv) .. så kjøre det inn der. men asp er vel også en vei å gå. litt kjapp denne, men dere skjønner sikkert Lenke til kommentar
Albino Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Access er mer enn bare database. En kan jo lage feiende flotte skjemaer (forms) og rapporter i det programmet. Det går sikkert an å eksportere det til ASP på en eller annen måte... Å Google litt er jo en god ide. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Flyttes fra php til database, om noen mener tråden passer bedre et annet sted - pm meg så kan jeg se på det igjen. Forøvrig - rapporteres det tråder som er feilpostet i programeringsforumet - si hvor de hører hjemme . Da jeg (og flere andre moderatorer har absolutt null peil på programmering ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå