Behydro Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg bestillte noe ram til ene serveren min her en dag sann i 12.30 tiden, dagen etter så lå pakken i postkassen..... Jeg er mektig imponert! Den ble sendt som brev, billig var det også Så om du bestiller noe smått, sør for å få det som brevpakke uten sporing, billig og kjappt Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg applauderer litt for posten jeg, som stort sett sørger for at A-post kommer frem dagen etter det sendes Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ikke verst, de glimter til Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvor bor du i landet da? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ifølge hans profil bor han i Ålesund, som er i Møre og Romsdal Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ifølge hans profil bor han i Ålesund, som er i Møre og Romsdal 5669277[/snapback] O RLY? Det er rett nord for der jeg bor. Men da var ikke det så verst. Bruker å ta to dager hit hvis alt går bra, men ofte går det litt lenger. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Er ikke sikkert alle i landet vet hvor ålesund er vett du Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ifølge hans profil bor han i Ålesund, som er i Møre og Romsdal 5669277[/snapback] O RLY? Det er rett nord for der jeg bor. Men da var ikke det så verst. Bruker å ta to dager hit hvis alt går bra, men ofte går det litt lenger. 5669286[/snapback] Hvis det tar MER enn to dager, er det neppe snakk om BREVPOST? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Ålesunder ja.... Ja jeg fikk litt hakeslepp da jeg loffet bort til postkassen og kikket oppi. Joda, posten skal vel også ha litt ære.... Bortsett fra prisen da, med tanke på at de kan sende en pakke fra Thailand til Norge for bare 35kr.... Og det tar bare 4 dager. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Posten tok vel bare 10 kroner for pakken, men komplett må vel ha litt for jobben de også Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Poeng! Hehe Sjekket ikke hva som sto på konvolutten Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Håper for din del at du ikke trenger support. ;-) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Håper for din del at du ikke trenger support. ;-) 5669624[/snapback] Komplett har vel ikke dårlig support? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Har aldri hatt noe problemer så..... Er vel alltid noen som har hatt dårlige erfaringer med de forskjellige nett butikkene Lenke til kommentar
devotio Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har kjøpt en del fra Komplett og aldri hatt problem, at de sendte pakker som brevpost er ukjent for meg. Jeg ville nok være litt skeptisk til det, som sommervikar i Posten vet jeg at ikke alle klumpsendinger blit tatt like godt vare på... Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Har jobbet og ødelagt min del i Posten Norge BA jeg også..... Det er ikke mitt problem hvis varen er ødelagt ved levering så det tar ikke jeg så nøye Når 4stk lcd display kom fram hele fra Hong Kong kun pakket i ett lag bobleplast og en konvolutt så tror jeg det meste overlever i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå