maskot Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 er det noken billige men gode musematte til logitech g5? andre synspuknt etc om kass musematte som er best? (til gaming seff) Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har du sjekket ut Icemat? Lenke til kommentar
maskot Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Har du sjekket ut Icemat? 5669398[/snapback] har du en link? er det andre musematte til g5? Lenke til kommentar
Tooree Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Jeg personlig vil anbefal Qpad. Digg musematte Qpad low sense + at den er stor.. Bare styr unna Icemat... edit: leif Endret 27. februar 2006 av Tooree Lenke til kommentar
maskot Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 koffor burde eg styre unna icemat? har noken noken erfaringa med qpad eller icemat til g5? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg anbefaler på det sterkeste at du går for: SteelPad. Etter min mening så har SteelPad alltid laget de beste mattene til Gaming, + at Logitech's G5/G7 mus har disse nye supre beina eller platene eller hva du nå kalere det under musa som gjør at den glir utrolig godt rett på pulten og på treverk, så hvis du alikevel ønsker en musematte til den (anbefaler det ja, den glir ikke så bra på treverk), så er SteelPad et veldig godt alternativ fordi disse nye platene/beina til G5/G7 gjør sånn at den faktisk glir utrolig dårlig på tøy matter, da glir den nesten såpass dårlig at det er bedre rett på pulten! Derfor er SteelPad bra, fordi de har top musematter laget av tøy - aluminium - tøy + plast - plast... Veldig mange andre har bare matter laget av tøy som da funker ganske dårlig, men IceMat funker bra. Men det er så mange som klager på IceMat at jeg vil neppe anbefale det. Du må uansett, hvis du ikke har gjort det da. Oppdatere musas firmware til den nyeste, ellers så vil mange musematter, samt IceMat ikke funke med musa i det heletatt, men oppdaterer du firmware'n så er ikke det noe problem! Anbefaler Steel Pads nye: 5L Har aldri hørt noen som har klaget på SteelPad før, og SteelPad er jo også spesielt rettet mot Gaming. Eller jo jeg hørte masse klager på at MX1000, når det var ny. At den ikke funka med SteelPad 4S, og det gjorde den heller ikke. Men herregud folk må da lese på esken før de klager! Det står det at MX1000 ikke fungerer ved berrøring av metal, og matta er jo av aluminium! Og det er jo metal! Men alle disse problemen er fikset med firmware oppdatering, så sørg alltid for å laste ned den nyeste firmware'n, og du vil ikke få noen slike problemer. Uten om det så har jeg aldri hørt annet en skryt om SteelPad. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Gå for Qpad, det er digg http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305346 Om du har plass da Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Steelpad er å anbefale. Bruker sjølv Steelpad 4D. Begge sidene kan brukes. Antiskli "teppe". Og ellers ganske god å spille med. Lenke til kommentar
BLu3 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 steelpad 5l.. den er laget til laser, og optiske tror ikke icemat og laser funker helt sammen.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Q-pad er bra!har sjøl det og det funker bra med min razer db. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg snakket litt med Boston, distrubitør av SteelPad og IceMat. Der anbefalte de SteelPad S&S SK-edition... så fikk Logitech G5 musa i går, og snart matta:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå