BIG1 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Noen som vet om et bra webcam program som f.eks laster opp 10 sekund med buffring på en server (for å la serveren ta hånd om den store trafikken som blir med 20 brukere), sånn at ikke alt går utover min lille adsl linje ? Jeg bruker webcam xp nå og er fornøyd med det, men kunne som sagt tenkt meg den løsningen jeg skrev. Lenke til kommentar
undrast Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Gir webcam XP live streaming eller lastar den bare opp enkeltbilder? Kor mykje kostar webcam XP? Sorry ikkje svar på ditt spørsmål akkurat... Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Gir webcam XP live streaming eller lastar den bare opp enkeltbilder? Kor mykje kostar webcam XP? Sorry ikkje svar på ditt spørsmål akkurat... 5675073[/snapback] Webcam XP streamer live ja, men når 20 brukere kobler til så sliter adsl linjen litt. Derfor kunne jeg tenkt meg og buffret 10 sekund til ei webside. www.webcamxp.com Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 testet denne? http://www.microsoft.com/windows/windowsme...er/default.aspx Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Det der er jo bare et program som tar opp lyd og bilde og ikke et webcam prog Lenke til kommentar
micros43 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kan jo bruke Vision GP..;-) Hilsen Marcus Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Og hvor finner jeg det? fant ikke noe på google.. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Lurer påom han mener Vision GS. http://www.visiongs.de/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå