Gå til innhold

Knekt Plate! Kan den sendes inn ?

ownCS

Anbefalte innlegg

Jeg klarte å miste SSX on tour i golvet , uten at jeg merka det :mad: . Så klarte jeg å tråkke på det å da knakk det :mad::no:

Leste baki coveret at viss spillet var ødelagt kunne det sendes inn, åsså sender dem meg ny! Gjelder det viss det knekker ? :whistle:

EDIT: Skrivefeil

Endret av ownCS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarte å miste SSX on tour i golvet , uten at jeg merka det  :mad: . Så klarte jeg å tråkke på det å da knakk det  :mad:  :no:

Leste baki coveret at viss spillet var ødelagt kunne det sendes inn, åsså sender dem meg ny! Gjelder det viss det knekker ?  :whistle:

EDIT: Skrivefeil

5668747[/snapback]

Ja, det gjelder uansett. Du har betalt for spillet, ikke mediet som spillet er lagret på. Når produsenten i tillegg ikke lar deg ta en sikkerhetskopi av produktet, har du krav på å få et nytt eksemplar om du ødelegger det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Stemmer faktisk dette? Jeg har en kopi av PGR3 som har en flott ripe (note to self: Xbox 360 stående på høykant på vorspiel omsvermet av fulle folk er en fantastisk dårlig idè), og som da ikke lenger funker. Kan jeg sende det til Microsoft og be om nytt spill, eller får jeg da finger'n og beskjed om å kjøpe en ny kopi?

Lenke til kommentar

Jeg tror det bare gjelder hvis spillet var ødelagt fra før, uten at du hadde gjort noe med det. For det var jo din egen skyld at spillet ble ødelagt, selv om det ikke var meningen.

Du kan sikkert komme med en unnskyldning om at den var knekt før du åpnet coveret.... :roll:

Lenke til kommentar
Igjen, du har betalt for spillet, ikke mediet som spillet er lagret på. Om mediet blir ødelagt og produsenten har tatt fra deg muligheten til å lage en sikkerhetskopi, har du krav på å få et nytt eksemplar.

5671006[/snapback]

KULT!!

Skal løpe til elkjøp nå og levere inn COD2 som jeg fikk ripe i da Xboxen min stod på høykant :D

Lenke til kommentar
Igjen, du har betalt for spillet, ikke mediet som spillet er lagret på. Om mediet blir ødelagt og produsenten har tatt fra deg muligheten til å lage en sikkerhetskopi, har du krav på å få et nytt eksemplar.

5671006[/snapback]

KULT!!

Skal løpe til elkjøp nå og levere inn COD2 som jeg fikk ripe i da Xboxen min stod på høykant :D

5672110[/snapback]

Det er vel produsenten og ikke utsalgsted du skal ta kontakt med isåfall, siden dette ikke går under reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
Si det sånn da.. Hvis man kunne tatt en sikkerhets kopi så kunne man brukt den og latt orginalen stå ett sikkert sted, men siden man ikke kan det så har man krav på ett nytt spill hvis det blir ødelagt..

5673841[/snapback]

Jeg vil nå si du har krav på å få det uansett om du har lov til å ta sikkerhetskopi eller ikke. Ikke en selvfølge at noen tar sikkerhetskopi av spillene sine, selv om det går an/er lov..

Hvor henvender en seg om en skal feks få nytt Final Fantasy VIII mr.Pastor?

Lenke til kommentar

Du ødelegger fremdeles bare mediet, og ikke lisensen (om jeg kan kalle det) på spillet som du har kjøpt. Du betaler jo seff mellomlegg for frakt og ny plate. Dette vet vel Pastoren mer om ;)

og of-topic litt:

Spørsmålet er hvem distribuerer Squaresoft/enix i norge? :D

Lenke til kommentar
Spørsmålet er hvem distribuerer Squaresoft/enix i norge? :D

5680943[/snapback]

Det varierer litt, tror Square velger Skandinavisk distributør fra tittel til tittel. Både Electronic Arts, Ubisoft og Nordisk Film har distribuert titler fra Square-Enix de siste årene. Ubisoft har det kommende Dragon Quest 8, som er et kjempespill for RPG-fans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...