Sluven Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei Jeg har fått et problem her. Jeg skal re-installere windows, som er enkelt nok i seg selv, men som dei fleste plasser kjem det et problem... pc'en slår seg av under disk-formatering eller tidligere. Jeg har prøvd masse idag, men det funker ikke. Har noen her peil? Det funka igår, men nå funker det ikke. Eneste jeg har gjort var å bytte floppy og cd-rom bootingen. Men det var før jeg re-installerte windows (1 gang siden jeg fikk dataen). Alså det funka da. Men nå vil jeg gjøre det igjen på grunn av problem allerede Si fra dersom du har problemer med å forstå hva jeg mener, og det er litt forvirrende forklaring jeg har gitt...det er mye mulig Takk på forehånd for svar. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 drit i windows gå for linux istede Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 hehe...flere forslag? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Ikke noen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er dette et generelt problem med maskinen, eller er det bare ved installering av windows / formatering av disk det oppstår? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Kun ved re-installering av windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå