Gå til innhold

Ønsker PDA til bruk i bilen, hvilken?

superreven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er maks. prisen din?

Fujitsu Siemens Pocket LOOX N520 + TomTom Navigator 5:thumbup:

5668525[/snapback]

Takk for svar :)

Jeg har ikke tatt stilling til pris enda, da jeg ikke vet hva slikt ligger på.. Så lenge det ikke blir for dyrt, har jeg vel ingen maks pris..

Jeg ser at den pakken som MPX selger av den du anbefaler, følger det med en kartpakke.. Er den noe bra, eller bør jeg ev. bruke TomTom Navigator 5 isteden?

Tatt fra MPX: "...i den varekoden vi tilbyr dere her nå så følger det også med kartpakke fra Navigon over Norden, samt bilholder og billader. Kartpakken kommer på en SD brikke som installeres når den settes inn i LOOX N520."

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt N520 med Navigon kartsystem for bruk i bilen. Når det gjeld skjerm så fungerar den ypperleg. I tillegg har den WiFi som også fungerar kjempefint.

Eg vil bestemt anbefale denne PDA- en både til bilbruk og andre bruksområder. I tillegg er prisen svært bra.

Lenke til kommentar

Den som er oppteken av skjermkvalitet og størrelse for å ha i bilen kjøper jammen ikkje IPAQ 6515/6519 med 240 * 240 pixel. Dette vert altfor pinglete.

Då er N520 langt å foretrekke dersom funksjonen skal vere PDA og GPS utan kabelmix.

Har no lagt inn både Skype internett telefoni og Softphone frå IP24. Skal til London snart og skal bruke denne som mobil og dermed få lokaltakst.

N520 har innebygd Wlan type G (54 Mbits); med 6515 må du anskaffe deg eit Wlankort som stikk ut og er i vegen heile tida. I tillegg er erfaringane med Wlan med kort ganske så dårleg; spesielt på 6515.

Nei; kjøp det du har behov for og ikkje alt i ett med dei begrensingane som er nemnde over.

Lenke til kommentar

Fujitsu Siemens N560 er skikkelig bra!

Jeg vet ikke når den skal komme, men den skal komme med GPS, VGA skjerm, 624Mhz prossessor, Bluetooth 2.0 og masse annet.

Jeg har sett på denne en god stund, men vet ikke når den kommer og hvor mye den koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...