superreven Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det må være GPS og muligheter for å koble den til internett trådløst. Ønskelig at det følger med bil- holder og lader. Hadde det i tillegg følgt med kartprogram over Norden/Europa hadde det vært supert. Finnes det noe bra som har dette? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Hva er maks. prisen din? Fujitsu Siemens Pocket LOOX N520 + TomTom Navigator 5 = Endret 26. februar 2006 av ramma_2pac Lenke til kommentar
superreven Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Hva er maks. prisen din? Fujitsu Siemens Pocket LOOX N520 + TomTom Navigator 5 = 5668525[/snapback] Takk for svar Jeg har ikke tatt stilling til pris enda, da jeg ikke vet hva slikt ligger på.. Så lenge det ikke blir for dyrt, har jeg vel ingen maks pris.. Jeg ser at den pakken som MPX selger av den du anbefaler, følger det med en kartpakke.. Er den noe bra, eller bør jeg ev. bruke TomTom Navigator 5 isteden? Tatt fra MPX: "...i den varekoden vi tilbyr dere her nå så følger det også med kartpakke fra Navigon over Norden, samt bilholder og billader. Kartpakken kommer på en SD brikke som installeres når den settes inn i LOOX N520." Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Var slett ikke værst den pakken der. Har gode erfaringer med Navigon 5. Tror nesten den burde være beste alternativen for deg Lenke til kommentar
vmax Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du bør kjøpe en med de nye VGA skjermene(Hp ipaq 4700,Fujitsu Siemens 720,Dell 51.Mye lys i en bil fra forskjellige vinkler, så disse skjermene er unike til det bruket. Lenke til kommentar
permo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har akkurat kjøpt N520 med Navigon kartsystem for bruk i bilen. Når det gjeld skjerm så fungerar den ypperleg. I tillegg har den WiFi som også fungerar kjempefint. Eg vil bestemt anbefale denne PDA- en både til bilbruk og andre bruksområder. I tillegg er prisen svært bra. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hp iPAQ hw6515 eller 6915. Har GPS innebygd så du slipper ekstra ledninger og tull. 6515 har mulighet for wlan med sdio-kort og 6915 har det også innebygd. I tillegg kan du ringe med dem Lenke til kommentar
permo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Den som er oppteken av skjermkvalitet og størrelse for å ha i bilen kjøper jammen ikkje IPAQ 6515/6519 med 240 * 240 pixel. Dette vert altfor pinglete. Då er N520 langt å foretrekke dersom funksjonen skal vere PDA og GPS utan kabelmix. Har no lagt inn både Skype internett telefoni og Softphone frå IP24. Skal til London snart og skal bruke denne som mobil og dermed få lokaltakst. N520 har innebygd Wlan type G (54 Mbits); med 6515 må du anskaffe deg eit Wlankort som stikk ut og er i vegen heile tida. I tillegg er erfaringane med Wlan med kort ganske så dårleg; spesielt på 6515. Nei; kjøp det du har behov for og ikkje alt i ett med dei begrensingane som er nemnde over. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Fujitsu Siemens N560 er skikkelig bra! Jeg vet ikke når den skal komme, men den skal komme med GPS, VGA skjerm, 624Mhz prossessor, Bluetooth 2.0 og masse annet. Jeg har sett på denne en god stund, men vet ikke når den kommer og hvor mye den koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå