Pilseboben Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Tenkte å kjøpe meg et kabinett fra Microplex av typen "Design serie". Pene kabinetter!! så dette må være noe å modde på!! :smile: Noen som har disse kabinettene? Er de noe bra? Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 tenkte du på 'doggy' og 'kitty' kabinettene da Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har 2 stk. "Prism Silver" her. To meget bra kabinett, med gode moddingsmuligheter. imidlertid er det ikke så mye å gjøre med dem, da de er ganske så "ferdigmodda" fra før av. Et godt utgangspunkt for modding er etter min mening et kabinett som er mest mulig firkanta og helt standard. Disse kabbisene kan lettest moddes slik du helst vil ha dem. Liten vits i å modde noe som allerede er bra fra før av - det er vanskelig å oppnå god finish. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 takk:-) tenkte egentlig bare å sette inn vidu i siden til å begynne med da ... :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 14:01, skrev phax:tenkte du på 'doggy' og 'kitty' kabinettene da Forslag til casebadge: "Overklockers do it doggystyle" "Overklockin' isn't for pussys" Brukes på respektive kabinett. :smile: Lenke til kommentar
oceana Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 et sånt kabbis ville jeg ikke tatt i med ildtang engang, de er så himla stygge....:sad: han som "designa" dem må ha vært i dyp pillerus da det skjedde... :grin: Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Han må ha røyka en hel busk! Lenke til kommentar
zacon Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 De er jo ganske pene, men problemet er at de er litt 'halvkvalitet'. Mye plastik og drit. Ikke veldig støtsikre akkurat... Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
LieX Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 OK... Design-kabinettene fra Microplex er kanskje ikke verdens fineste,men de er helt ypperlige å modde på. Jeg har et hq08 HighTower og det er jeg veldig fornøyd med... Og de er (ikke minst) lette kabinett å begynne casemodding på... Mikael Mathisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå