Captain Goodvibes Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei! Er litt halvgrønn når det gjelder hovedkort og ønsker derfor noen anbefalinger. Jeg har fra før en Shuttle SB81 med følgende oppsett: -Intel Pentium 4 550 (3.4 GHz) -OCZ Platinum EL DDR400 1024 MB (2x512) -PowerColor Radeon X800XT 256MB (pci-e) -WD Raptor Nå skal jeg kjøpe nytt kabinett og flytte over alt (unntatt HK og PSU). Kabinettet er et Antec P180 så "formfaktor" må så vidt jeg forstår være ATX og sokkelen som nevnt LGA 775. Er det noen som har noen gode kort å anbefale? Prisantydning fra 1300-2000. Gjerne et kort som gir meg mulighet til å overklokke litt. Blir veldig glad for tips!! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ville ha tatt en titt på en av disse. Asus P5WD2 Premium eller ABIT AW8-MAX-3rd Eye Har selv god erfaring med ABIT så det hadde nok blitt mitt valg. Finner også mange tester på nettet vis du leter litt. Lenke til kommentar
Captain Goodvibes Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Så selv om mitt nåværende HK er er chipset I995G, så har det ingenting å si for kompatibilitet (ram, prosessor) at jeg kjøper et I995X? Takker forøvrig for raskt svar! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ser det finnes 3 forskjellige Abit AW8 kort, 1 "vanlig" og 2 "MAX". Hva er egentlig den store forskjellen på disse kortene forutenom uGuru? Det er jo store prisforskjeller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå