willbend Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) <?php $host="www.nordicmafia.net"; $fp = fsockopen($host, 80, $errno, $errstr, 30); $html; if (!$fp) { echo "$errstr ($errno)<br />\n"; } else { $out = "POST /nordic/logginn.php HTTP/1.1\r\n"; $out .= "Host: $host\r\n"; $out .= "User-Agent: Mozilla\r\n"; $out .= "Accept-Language: en-us,en;q=0.5\r\n"; $out .= "Accept-Charset: ISO-8859-1,utf-8;q=0.7,*;q=0.7\r\n"; $out .= "Referer: http://www.nordicmafia.net/nordic"; $out .= "Content.Length: 71\r\n"; $out .= "Connection: keep-alive\r\n\r\n"; $out .= "brukernavn=sdfdf&passord=sdfsdf1&submit=Logg inn&kqwe=FFGGGLNLFLMN\r\n"; fwrite($fp, $out); while (!feof($fp)) { $html=$html . fgets($fp, 128); } echo $html; fclose($fp); } ?> <br> <hr> Men jeg er usikker på hvordan POST fungerer, skal POST dataene være en del av headerene? Eller skal det være $out .= "Connection: keep-alive\r\n\r\n"; $out .= "data=verdier_her\r\n"; Eller $out .= "Connection: keep-alive\r\n"; $out .= "data=verdier_her\r\n\r\n"; Eller $out .= "Connection: keep-alive\r\n\r\n"; $out .= "data=verdier_her"; Hva er riktig? Endret 26. februar 2006 av willbend Lenke til kommentar
Peter Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616.html Lenke til kommentar
willbend Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Se da http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec9.html#sec9.5 Det er ingen gode eksempler Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) <?php error_reporting(E_ALL); $brukernavn = ""; $passord =""; $host = 'www.nordicmafia.net'; // domain only, no path info $path = '/nordic/logginn.php'; // path to cgi, asp, php program $user_agent = ''; // identify as your own user agent (like 'MSIE') if you want $parameters = 'brukernavn='.$brukernavn.'&passord='.$passord.'&submit=Logg+Inn&kqwe=FFGGGLNLFLMN'; $data = ''; $fp = fsockopen($host, 80, $errno, $errstr, 30); $out = "POST $path HTTP/1.1\r\n"; $out .= "Host: $host\r\n"; $out .= "Content-type: application/x-www-form-urlencoded\r\n"; $out .= "Content-length: " . strlen($parameters) . "\r\n"; if ($user_agent) { $out .= "User-Agent: $user_agent\r\n"; } $out .= "Connection: close\r\n\r\n"; $out .= $parameters; fputs($fp, $out); while (!feof($fp)) { $data .= fgets($fp,128); } # Fjern firkanten på neste linje for å sjule HTTP-headers! #/* echo "Ut:<pre>$out</pre>Inn:<pre>$data</pre>"; /**/ fclose($fp); ?> Denne virker bra EDIT: Nå virker den bra Endret 7. juni 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 hmm, vis du skal bruke dette i større omfang er curl det du bør bruke http://no.php.net/manual/en/ref.curl.php har selv lagd en bot til NordicMafia ved hjelp av curl Lenke til kommentar
willbend Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg fikk det til, tar neste problem i samme tråden. Jeg har lagret all html i $data. Så gjør jeg strstr("rank", $data), hvordan kan jeg da f.eks lagre de 10 neste tegn etter første forekomst av rank? Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) // stripos finner første forekomst av "rank" med store eller små bokstaver, etter posisjon 0 (Starten) $rankpos = stripos($data, "rank", 0); // substr velger ut en sub string som starter på $rankpos + 4 og slutter på $rankpos+14 $titegn = substr($rankpos+4, $rankpos+14); EDIT: 4 og 14 pga av lengden på "rank", kan evt legge dette til på $rankpos.. stripos for å få "hits på "rank" med både små og store bokstaver. Endret 26. februar 2006 av kakkle Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) EDIT: fjernet posten Endret 27. februar 2006 av PHPdude Lenke til kommentar
willbend Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Neste spørsmål, når man gjør slik: file("asfdasd.txt") Får hvert element i arrayen en \n bak seg ellernoe? Den fester på noe i hvertfall, skjer merkelige ting her. EDIT: Ja det er \n som blir festet på, jeg prøvde trim($array[$i]) men det funket ikke, hva annet kan jeg gjøre? EDIT2: Det var bare jeg som klebbet litt, har fått det til nå. Endret 26. februar 2006 av willbend Lenke til kommentar
robgar Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Dette så gøyt ut å eksperimentere litt med Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg får hele tiden feilmeldingen at det er feilt brukernavn passord med det scriptet... (nr 2) Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) jeg får hele tiden feilmeldingen at det er feilt brukernavn passord med det scriptet... (nr 2) 6259514[/snapback] $parameters = 'brukernavn=$brukernavn&passord=$passord&submit=Logg+Inn&kqwe=FFGGGLNLFLMN'; Bytt ut med $parameters = 'brukernavn='.$brukernavn.'&passord='.$passord.'&submit=Logg+Inn&kqwe=FFGGGLNLFLMN'; Endret 7. juni 2006 av missiongul Lenke til kommentar
robgar Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Nå mister jeg hele tiden koblingen.. Jeg får logget inn, men når jeg prøver å gå på en annen side, så er jeg logget ut ! Kan du poste skriptet der du fikk ut rankbaren så jeg får se hva du har gjort ? Endret 13. juni 2006 av robgar Lenke til kommentar
willbend Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hvis du laster opp login scriptet og kjører det, er det på en måte din webside som er logget inn, ikke du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå