Sjokolade Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Noen som vet noe om oppfølger til EOS 350d? Har det komt noen rykter? Tid for lansering, spesifikasjoner? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kommer ikke enda. Er flere poster om dette. 350D ble lansert for ett aar siden (litt mer). Ny vil sannsynligvis komme om et halvt aar med andre ord. Du vil sikkert ikke faa ta i den foer enda litt senere (se paa nikon D200 i dag...). Med andre ord: Kjoep en 350D (eller Nikon D50, Nikon D70, KM 5D, KM 7D, Pentax *ist DS eller Olympus 500D). Du vil ta masse flotte bilder, og du trenger garantert ikke bedre (med mindre du er ute etter en penisforlenger i stedet for fine bilder). Lenke til kommentar
Sjokolade Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Så klart jeg er ute etter en penisforlenger. Kjøper da ikke kamera for fotogleden Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Så klart jeg er ute etter en penisforlenger. Kjøper da ikke kamera for fotogleden 5668542[/snapback] hvis det var ironisk ment (hvilket jeg haaper og tror) saa kjoeper du kamera naa Hvis ikke saa sparer du til aa faa raad til en toppmodell. Det kommer bestandig nye ting. Markedet er modent naa, og prisene er lave. Fotogleden du faar med det nye kameraet paa et halvt aar er gull verdt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå