askt Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Les denne artikkelen. Spesielt disse to er fine: Quote: "We have 100 percent coverage of peer-to-peer file sharing," Ishikawa claims. "If you are illegally sharing copyrighted materials, we know who you are."According to Ishikawa, we'll see major arrests in October of people who have been illegally (and flagrantly) sharing movies. With the evidence already gathered, the game is afoot, meaning this week is too late to stop sharing those movies and expect to get away with it. This might be a good time to get a lawyer. Noen som føler seg truffet? Ikke jeg. :razz: [ Denne Melding var redigert av: askt på 2002-09-20 11:59 ] Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 F***, nå må jeg se å få formatert harddisken :razz: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 ikke jeg heller :smile: Men jeg treffer på første jeg da (prøv å nærme deg huset mitt).. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hehe. Vel, det er to maater man kan forholde seg til dette paa. Man kan for det foerste bli redd, og slutte aa piratkopiere. Da blir det mindre folk som piratkopierer, ergo blir sjangsen for at dem som er igjen blir tatt, hoeyere. Eller man kan kopiere til krampa tar en, og regne med at det er saa mange som kopierer at sjangsen for aa bli tatt er heller liten. Myndighetene oensker seff at folk skal bli redde, det er jo derfor dem blaaser opp razziaer i media. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 11:47, skrev zn00ker:F***, nå må jeg se å få formatert harddisken :razz: Det hjelper jo ikke så mye, det er igrunn bedre å kryptere den, ellers så kan du jo formaterer den en 6-7 ganger for å få den blank. Til dette innlegget. Vil de virkelig arrestere folk for å ha sharet noen filmer på p2p nettverk ? Hvis man ville dette til livs burde man jo heller ta de som ripper. Det blir litt som narkotika, man stopper ikke problemet ved å ta småfiskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå