Gå til innhold

Er du Seinfeld fan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske DVD'ene kunne gå bittelitt ned i pris, blir dyrt med alle sammen...

7175239[/snapback]

De koster vell 200kr sesongen, noe som ikke er så dyrt med tanke på alle timene med morro du får. :)

 

Mvh Erling

7175249[/snapback]

Hvor!? Sett de til rundt 350, jeg..

7175304[/snapback]

Platekompaniet.no

 

Edit: Fikset litt på linken. :)

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skulle ønske DVD'ene kunne gå bittelitt ned i pris, blir dyrt med alle sammen...

7175239[/snapback]

De koster vell 200kr sesongen, noe som ikke er så dyrt med tanke på alle timene med morro du får. :)

 

Mvh Erling

7175249[/snapback]

Hvor!? Sett de til rundt 350, jeg..

7175304[/snapback]

 

Jeg kjøpte alle sessongene for 180,- per stykk fra Play.com.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Haha...så nettopp legendariske The Soup Nazi for første gang, alt klaffet i denne episoden. George på sitt beste, rett og slett fantastisk denne soup nazi. Fytte katte jeg fikk lyst på suppe også  :dontgetit:

7258307[/snapback]

"Are you takin' to me? You must have been talking to one of us!" :p

 

"NO SOUP FOR YOU!"

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Haha...så nettopp legendariske The Soup Nazi for første gang, alt klaffet i denne episoden. George på sitt beste, rett og slett fantastisk denne soup nazi. Fytte katte jeg fikk lyst på suppe også  :dontgetit:

7258307[/snapback]

 

Hvilken sesong er denne episoden fra?

7932083[/snapback]

Den er fra sesong 7..

 

Vil bare tipse folket om at sesong 8 kommer på DVD den 5. juni i år, i USA.. Utrolig genial sesong, om kanskje ikke min 2. favorittsesong (delt med sesong 7 og 9, men 4 er fortsatt på topp ;)).. Om det er slik et har vært på de foregående releasene, får vi DVD'en ca. rundt de tider vi også.. ;)

 

På sesong 1 & 2 og 3 fikk vi DVD'en flere måneder før USA :!:.. Men sånn er det ikke lenger :(:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...