manu98 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Fikk de vist alle episodene på tv3 før bundy tok over helt? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Serien er god, men har aldri satt meg ned og sett fra begynnelsen. Noe som ødelegger en hel del. Går det ann og få tak i sessong 1 til en billig penge? Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Sessong 1 & 2 til ca 190 kr hos amazon. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fantastisk episode på ZTV. George henter Jerry på flyplassen, og på veien hjem bestemmer de seg for å late som de er en viss O`Brien for å få en limousin hjem. De får vite at de skal til Madison Square Garden, og da tror jeg de at de skal på Knicks - Bulls-kampen, men det viser seg at O`Brien er leder for Arisk Union og de får noen hardcore nazister i limo`n. Priceless Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 *snip* 6602681[/snapback] Den episoden er herlig. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Fantastisk episode på ZTV. George henter Jerry på flyplassen, og på veien hjem bestemmer de seg for å late som de er en viss O`Brien for å få en limousin hjem. De får vite at de skal til Madison Square Garden, og da tror jeg de at de skal på Knicks - Bulls-kampen, men det viser seg at O`Brien er leder for Arisk Union og de får noen hardcore nazister i limo`n. Priceless 6602681[/snapback] En av mine absolutt favorittepisoder :!: Spesielt denne dialogen mellom Kramer og Elaine; Kramer: I'm telling you, something's going on. I can feel it, sense it. Elaine: I'm sure he was just joking around. Kramer: Oh no no no, this is no joke. O'Brien's coming in from Chicago, Jerry's in a limo, says he's O'Brien? That's not funny. Oh my god. Yes. Yes! Elaine: What is it? Kramer: Don't you see? There's always been something very strange about Jerry, always so clean and organized. Do I have to spell it out for you? The limo? The name? The rally at Madison Square Garden? Jerry, O'Brien are the same person. Jerry is the leader of the Aryan Union! Elaine: Jerry's a nazi?! Kramer: I can't believe I didn't see it. Elaine: Listen, you idiot! Just calm down! I know Jerry, he's not a nazi. Kramer: You don't think so. Elaine: No, he's just neat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Seinfeld is soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo last millennium. Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg tror man må være litt old school for å like Seinfeld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Seinfeld er gøy det, men problemene de roter seg opp i kan være litt drøye. slik som den med limoen. men ellers er det ganske vitti. Endret 4. august 2006 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Seinfeld eier det meste av komedier som kommer ut i dag. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Seinfeld er genialt da Spes den gangen Cosmo(tror jeg det var) skulle sole seg ved hjelp av smør Men min favoritt blir nok Jerry Seinfeld Lenke til kommentar
hsds Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Stoooor fan av seinfeld her og Min favoritt er nok Elaine, synes hun er herlig i mange av episodene. Det bare stråler av hun når hun er engasjert! Ellers er kramer og george to andre favoritter. Liker Jerry også men synes det er tendenser til litt dårlig skuespill nå og da.. Toppers serie! Gleder meg til resten av sesongene kommer på dvd! - hsds Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Fikk de vist alle episodene på tv3 før bundy tok over helt? 6586027[/snapback] Jeg er fæl på det der. Mhm, liker seinfield ja Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hater at Bundy har tatt over for Seinfeld på kveldstid.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hater at Bundy har tatt over for Seinfeld på kveldstid.. 6756943[/snapback] Seinfeld har da vært tilbake i et par uker nå. Dog bare en episode pr. kveld Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja jeg vet, men vil ha 2 episoder Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Ja jeg vet, men vil ha 2 episoder 6763709[/snapback] Nå gikk det en, og det kommer en til En klokka 23:00, og en 23:30 på tv3! Fra sol.no edit: men det gjelder bare i dag Endret 29. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 2 episoder hele tiden nå tror jeg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nei, de sender bare en episode på kvelden. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Stoooor fan av seinfeld her og Min favoritt er nok Elaine, synes hun er herlig i mange av episodene. Det bare stråler av hun når hun er engasjert! Ellers er kramer og george to andre favoritter. Liker Jerry også men synes det er tendenser til litt dårlig skuespill nå og da.. Toppers serie! Gleder meg til resten av sesongene kommer på dvd! - hsds 6755743[/snapback] Såklart er Jerry en dårlig skuespiller, men han kommer seg etterhvert som sesongene går. Det er litt av sjarmen det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå