:---{D Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Seinfeld er genialt. Er noen situasjoner du kjenner deg litt igjen i, men her dras det helt ut. Herlig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kort og godt; Definitivt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvilke skuespillere er disse "noen"? 5671253[/snapback] Jeg regner med at han sikter til Jerry Seinfeld. Han er den dessidert dårligste skuespilleren av de fire hovedpersonene. Men dette merkes bare i de første sessongene. De andre tre (Richards, Dreyfus og Alexander) er meget dyktige. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Elsker det, ser det på tv, i tillegg til at jeg har sesong 1-3 på dvd. Skal se å få fatt i 4 snart, så jeg kan starte på den. Kramer er genial morsom ja :!: Newman-typen ler jeg også godt av, fy f**n for en type! :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Seinfeld er konge, men desverre slutta TV2 å sende det for lenge sidan, så eg har ikkje fått sett så mykje 5668139[/snapback] Det går jo nå. 23.30, dobbelt episode. Sendt lenge. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Seinfeld er konge, men desverre slutta TV2 å sende det for lenge sidan, så eg har ikkje fått sett så mykje 5668139[/snapback] Det går jo nå. 23.30, dobbelt episode. Sendt lenge. 5672557[/snapback] På tv3 ja Lenke til kommentar
BigSkippy Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som vet om Sesong 7 har fått releasedato? 5669186[/snapback] Det har ikke kommet noen release-date på denne enda.. Har selv sesong 1-6 på DVD og venter spent på sesong 7.. Digger ekstramaterialet på DVDene, spesielt bloopers og når skuespillerne kommenterer episodene og sine egne opptredener. Min personlige favoritt i Seinfeld er George. Synes også advokaten Jackie er hysterisk morsom i episoden da Kramer sølte varm kaffe i fanget. "Who told you to put the balm on?!!" Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Seinfeld er en genial serie. Ser alltid på når det er to episoder etter hverandre på TV3, rundt midnatt! EDIT: George er favoritten! Endret 27. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Seinfeld er konge! Irriterer meg at TV2 ikkje sender det lengre. Siden eg ikkje har TV3. Men heldigvis er de på DVD. Har sesong 1 til 4! De to neste boksene skal eg kjøpe ganske snart! Endret 27. februar 2006 av mafiaman Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Tenk å ha hatt et liv som Kramer. Bare gå rundt og gjøre det man har lyst til Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg var en enormt stor Seinfeld-fan tidligere. Det er rett og slett en genial serie, med sjeldent gode skuespillere. Hadde til og med egen Seinfeld fansite Var forresten utenfor kjøkkenet til The Soup Nazi da jeg var i NY i fjor. Synd det var stengt da, men hadde det vært åpent vet jeg ikke om jeg hadde turt å gå inn Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Definitivt Seinfeld-fan. Har sett alle episodene et par ganger nå, og har kjøpt alle DVDene som har kommet. Liker George best. Utrolig hvor mange bra situasjoner han kommer opp i. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg var en enormt stor Seinfeld-fan tidligere. Det er rett og slett en genial serie, med sjeldent gode skuespillere. Hadde til og med egen Seinfeld fansite Var forresten utenfor kjøkkenet til The Soup Nazi da jeg var i NY i fjor. Synd det var stengt da, men hadde det vært åpent vet jeg ikke om jeg hadde turt å gå inn 5675519[/snapback] No soup for you! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Seinfeld er min religion! Har sett så godt som alle episodene opp til flere ganger, men blir aldri lei. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 EDIT: George er favoritten! 5672888[/snapback] Skal være enig i at han er favoritten blant de "faste" gjestene. Suppe-Nazi'en er uansett min favoritt overall. Den scena når Suppe-Nazi'en sto og ropa på italiensk, mens Kramer sto å rope masse uforståelige ord tilbake.... Trodde ikke jeg skulle overleve den episoden jeg! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) You're giving me the "it's not you, it's me" routine? I invented "it's not you, it's me". Nobody tells me it's them not me, if it's anybody it's me. :!: Endret 1. mars 2006 av andesam Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har aldri sett det helt store i Seinfeld, men den fungerer som underholdning hvis man ikke har noe annet og gjøre Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er fan, ja. "The Soup Nazi" er favorittepisoden vil jeg tro. Liker George og Kramer best etter alle de tåpelig geniale episodene de kommer seg opp i. Selvom det er en sykt bra serie vil jeg rangere den under Friends. På en sterk andreplass, altså. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er fan, ja. "The Soup Nazi" er favorittepisoden vil jeg tro. Liker George og Kramer best etter alle de tåpelig geniale episodene de kommer seg opp i. 5682014[/snapback] I hvilken sesong er denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå