Bister Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Terri Hatcher er med i en episode der de er på trenings studio. hu spiller jo nå i frustrerte fruer. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen som vet hva episoden der Kramer drikker "luktfri" cognac? Han gjør en reklame for ehmm Hennigans eller noe i den duren... =) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er ikke cognac, det er Whisky. Og episoden er "The Red Dot". Lenke til kommentar
Nasjonalist Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Ja jeg er en stor fan av Seinfeld, de er virkelig i en klasse for seg. Endret 1. juni 2008 av Sosialdemokrat Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har sett stort sett hver eneste episode av Seinfeld minst en gang, og kjenner gang på gang igjen skuespillere som senere spiller i andre gode komi-serier Tenkte vi kunne prøve å ramse opp de vi kommer på Kan starte med Debra Jo Rupp som spilte Jerrys manager, som senere spiller Kitty i "That 70s show", og Merrin Dungey som spilte kassadame i The Bookstore, som senere har spilt Kelly, kona til Deacon i "Kongen av Queens" Geroge datet Christa Miller, hun spiller Jordan Sullivan i Scrubs. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Seinfeld er den beste sit-comen ever Skaffet meg nettopp The Complete Series på DVD. Har vært fan siden jeg var liten Min yndlingskarakter er George! Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg synes Seinfeld er dritbra! Begynnte å se på det for en god stund siden og har nesten alle sesongene på DVD. Favorittkarakteren er selfølgelig Kramer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå