John-Abruzzi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 gidder ikke sjekke, men når ble den siste episoden av seinfeld spilt inn? Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 gidder ikke sjekke, men når ble den siste episoden av seinfeld spilt inn? 8461373[/snapback] Den siste episoden av Seinfeld ble spilt inn i Mai 1998. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 det er en gammel serie da..... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tusen takk for den totalt unødvendige og irrelevante infoen! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 var den ikke nytti da? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) var den ikke nytti da? 8464546[/snapback] Og jo, så absolutt. En glimrende observasjon som folk uten inngående kunnskap om trivielle ting som hvilket år vi befinner oss i lett kunne ha oversett. Endret 24. april 2007 av Kalinken Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 var den ikke nytti da? 8464546[/snapback] Og jo, så absolutt. En glimrende observasjon som folk uten inngående kunnskap om trivielle ting som hvilket år vi befinner oss i lett kunne ha oversett. 8464644[/snapback] det var det jeg tenkte..... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Dette mener jeg er det tre beste (i rekkefølge): 1. Sesong 42. Sesong 73. Sesong 8 Lenke til kommentar
mamama Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Særdeles genial serie Rett bak The Simpsons. George er min favoritt Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hvilke skuespillere er disse "noen"? 5671253[/snapback] Seinfeld selv har vel et rimelig begrenset reportoar, noe de faktisk kødder med selv i en episode. For øvrig synes jeg ikke den "fysiske komikken" til Kramer er så veldig morsom eller passende i serien ellers, men registrerer jo at publikum jubler hver gang han ramler inn døra. Ble akkurat ferdig med å se alle sesongene om igjen, skulle egentlig bare se slutten av sesong 9 siden jeg hadde misset noen episoder, men fant ut at jeg husket så lite at jeg like godt brukte et par måneder på å se alle, faktisk i omvendt kronologisk rekkefølge. Holder serien fortsatt høyt, selv om jeg synes Curb Your Enthusiasm er mere variert og dermed litt morsommere. George er definitivt høydaren i serien, ja. Endret 14. juni 2007 av Saftis Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Har noen av dere fått tak i sesong 8-boksen? Wikipedia hevder Sone 2-utgaven av denne hadde release 4. juni, men da jeg var innom mitt lokale Platekompani tidligere i uka hadde de den ikke over disk, og ekspeditøren jeg snakket med ante ingenting om når den ville komme. Snakket jeg med en fyr som absolutt ikke har noe bak denne disken å gjøre, eller stemmer det at den ikke har kommet hit til lands ennå? Endret 15. juni 2007 av johnj Lenke til kommentar
mamama Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Har noen av dere fått tak i sesong 8-boksen? Wikipedia hevder Sone 2-utgaven av denne hadde release 4. juni, men da jeg var innom mitt lokale Platekompani tidligere i uka hadde de den ikke over disk, og ekspeditøren jeg snakket med ante ingenting om når den ville komme. Snakket jeg med en fyr som absolutt ikke har noe bak denne disken å gjøre, eller stemmer det at den ikke har kommet hit til lands ennå? 8870819[/snapback] http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=CDRP4966 Det er sone 2 men ikke norsk utgave. Du snakket sikkert med en som absolutt ikke har noe bak den disken å gjøre Endret 15. juni 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=CDRP4966Det er sone 2 men ikke norsk utgave. Du snakket sikkert med en som absolutt ikke har noe bak den disken å gjøre 8870869[/snapback] Ja, jeg så nemlig at den lå i nettbutikken uten at den var merket med fremtidig releasedato. Stakk derfor innom nettopp for å høre om de hadde den over disk så jeg kunne kjøpe den på dagen. Får stikke innom igjen i morgen og prøve på nytt da. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvis de ikke har den i din nærmeste butikk kan du vel alltids kjøpe på nettet? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Sant nok. Og hadde jeg gjort det med en gang fremfor å forsøke å få tak i den på dagen, rett i neven, hadde jeg sannsynligvis sittet foran tv-en og kost meg akkurat nå. Jeg har faktisk kun sett noen få episoder av de to siste sesongene, og gleder meg til å få litt kontinuitet i bruddstykkene jeg husker. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Satt å så en episode av Seinfeld i går,The Outing hold på å le meg i hjel, lenge siden jeg har ledd så godt... det var den episoden der Jerry skulle bli intervjuet av en reporter og plutselig trodde hele byen han og George hadde et rmantisk forhold... :!: ... Synest denne serien er Genial... Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er en Seinfeld fanboy for å svare på trådstarters spørsmål. Cosmo Kramer er rett og slett genial. Min favoritt episode er The Serenity Now Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Seinfeld er konge har kjøpt de første sesongene og begynte å se i går, er så vanvittig morsomt Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har sett stort sett hver eneste episode av Seinfeld minst en gang, og kjenner gang på gang igjen skuespillere som senere spiller i andre gode komi-serier Tenkte vi kunne prøve å ramse opp de vi kommer på Kan starte med Debra Jo Rupp som spilte Jerrys manager, som senere spiller Kitty i "That 70s show", og Merrin Dungey som spilte kassadame i The Bookstore, som senere har spilt Kelly, kona til Deacon i "Kongen av Queens" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå