Gå til innhold

Er du Seinfeld fan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Hvilke skuespillere er disse "noen"?

5671253[/snapback]

Seinfeld selv har vel et rimelig begrenset reportoar, noe de faktisk kødder med selv i en episode.

For øvrig synes jeg ikke den "fysiske komikken" til Kramer er så veldig morsom eller passende i serien ellers, men registrerer jo at publikum jubler hver gang han ramler inn døra.

 

Ble akkurat ferdig med å se alle sesongene om igjen, skulle egentlig bare se slutten av sesong 9 siden jeg hadde misset noen episoder, men fant ut at jeg husket så lite at jeg like godt brukte et par måneder på å se alle, faktisk i omvendt kronologisk rekkefølge.

 

Holder serien fortsatt høyt, selv om jeg synes Curb Your Enthusiasm er mere variert og dermed litt morsommere.

 

George er definitivt høydaren i serien, ja.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

Har noen av dere fått tak i sesong 8-boksen?

 

Wikipedia hevder Sone 2-utgaven av denne hadde release 4. juni, men da jeg var innom mitt lokale Platekompani tidligere i uka hadde de den ikke over disk, og ekspeditøren jeg snakket med ante ingenting om når den ville komme.

 

Snakket jeg med en fyr som absolutt ikke har noe bak denne disken å gjøre, eller stemmer det at den ikke har kommet hit til lands ennå?

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Har noen av dere fått tak i sesong 8-boksen?

 

Wikipedia hevder Sone 2-utgaven av denne hadde release 4. juni, men da jeg var innom mitt lokale Platekompani tidligere i uka hadde de den ikke over disk, og ekspeditøren jeg snakket med ante ingenting om når den ville komme.

 

Snakket jeg med en fyr som absolutt ikke har noe bak denne disken å gjøre, eller stemmer det at den ikke har kommet hit til lands ennå?

8870819[/snapback]

 

 

http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=CDRP4966

Det er sone 2 men ikke norsk utgave. Du snakket sikkert med en som absolutt ikke har noe bak den disken å gjøre :)

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar
http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=CDRP4966

Det er sone 2 men ikke norsk utgave. Du snakket sikkert med en som absolutt ikke har noe bak den disken å gjøre :)

8870869[/snapback]

Ja, jeg så nemlig at den lå i nettbutikken uten at den var merket med fremtidig releasedato. :)

 

Stakk derfor innom nettopp for å høre om de hadde den over disk så jeg kunne kjøpe den på dagen. Får stikke innom igjen i morgen og prøve på nytt da.

Lenke til kommentar

Sant nok. Og hadde jeg gjort det med en gang fremfor å forsøke å få tak i den på dagen, rett i neven, hadde jeg sannsynligvis sittet foran tv-en og kost meg akkurat nå.

 

Jeg har faktisk kun sett noen få episoder av de to siste sesongene, og gleder meg til å få litt kontinuitet i bruddstykkene jeg husker. :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Har sett stort sett hver eneste episode av Seinfeld minst en gang, og kjenner gang på gang igjen skuespillere som senere spiller i andre gode komi-serier :) Tenkte vi kunne prøve å ramse opp de vi kommer på :yes: Kan starte med Debra Jo Rupp som spilte Jerrys manager, som senere spiller Kitty i "That 70s show", og Merrin Dungey som spilte kassadame i The Bookstore, som senere har spilt Kelly, kona til Deacon i "Kongen av Queens" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...