Onyx Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei. Sjekka med SpeedFan nå for å se hvor høy temperatur PC'en ligger på. (Første gang jeg bruker SpeedFan, bruker Asus Probe til vanlig) Se på bilde: Det kan da ikke stemme at en av mine komponenter er 120 grader? Har aldri fått den varselen før med Asus Probe. Dette kan bare ikke stemme! (Sitter en 3 år gammel WD 20gb harddisk som jeg satte inn i går). SpeedFan viser feil. Noen andre som har fått sånn før? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Vel det høres uvanlig høyt ut. Ta og åpne maskinen og kjenn etter på den komponenten som ifølge speedfan er 120 grader. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det er en bug eller det er at speedfan ikke finner/klarer å lese sensorene og oppgir da en veldig høy temp. Det er ikke noe å bry seg om Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Det er akkurat det jeg ikke vet hvilken er... Skal se om den gamle harddisken forårsaker det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 SpeedFan er bare tull. Den ene komponenten er 126 grader konstant, den har ikke endra seg. Og nå viser den plutselig at en anne komponent er -1 grader. Jeg har da ikke Vapochill jeg! Og når jeg berører WD disken, så er den ikke varm i det hele tatt. Bare tull og tøys. PC'en hadde tatt kvelden for lenge siden hvis det hadde vært 126 grader i flere timer. Skjønner ikke hvorfor jeg prøvde det, ville bare prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå