Yonaz Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei hvorfor får jeg ikke instalert xp på hardisken min ? hva betyr at den ikke har 1024 cylinders , er det mulig og fikse det ? eller er det en feil på hardisken ? når jeg skal instalere xp så bøggern seg :S Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Bildet du viser tyder på at du forsøker å formatere en harddisk på 200 Gb. Windows XP er allerede installert på maskinen. Benytter du SP1 eller SP2 slik at har støtte for store harddisker. Hvorfor benytter du Partition Magic og ikke Windows XP's innebyggede partisjonerings og formateringsverktøy? Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Yonaz, du brude være mer spesifikk. F.eks I dag har jeg to hardisker, med win2000 på den ene og ønsker å innstallere winxp på den andre. Hvis du skal innstallere winXP på disk2 så foreslår jeg at du sletter den partisjonen du har lagd på disk2 og har lar winXP installasjonen lage de partisjonene som du trenger. winxp installasjonen lar deg lage og slette partisjoner så dritt i hva partion magic sier. Du skrev "når jeg skal instalere xp så bøggern seg": Aner ikke hva dette vil si eller hva du har gjort. Boot med winXP cden din og ta innstallasjonen derifra. Si hva som skjer. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ville ikke i min villeste fantasi brukt 200 GB til Windows. Hjælpes. Er du gal, mann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå