Blodpudding Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Funker dette? Jeg er litt usikker på om bildet er for mørkt, jeg er også usikker på om det blir for mye svart til høyre. Jeg mottar gjerne beskjæringstips. Endret 26. februar 2006 av Blodpudding Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Personlig synes jeg det ble litt mørkt. Litt lysere så får du med detaljene på fjellene i bakgrunnen også. Det ble kanskje litt tungt med alt det sorte til høyre. Noe slikt kanskje? ( Tok meg en liten frihet og lysnet og croppet litt av høyrekanten for å se hvordan det ble ). Edit: Ser forslaget mitt ble litt vel lyst i forhold til originalen, men du ser ihvertfall tydeligere en del av detaljene som glipper litt i det første bildet. En mellomting i lysstyrke er kanskje veien å gå. Endret 26. februar 2006 av b-urn Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kanskje litt for lyst det andre bildet. Likte det første bilde godt! Et bilde som godt kunne hengt på veggen! Well done! Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Sukk.. skjermen var i programmeringsmodus ( dvs. lav lysstyrke ) Med utstyret i orden så ble fargene i originalen slett ikke verst. Endret 26. februar 2006 av b-urn Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Feil utsnitt bare. Kjempebra som panorama Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Takk for beskjæringstips B-urn og Rivers. Panoramaformatet tok seg faktisk bra ut, synes jeg. Endret 26. februar 2006 av Blodpudding Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Helt ærlig så gjorde det seg bedre med vannet... Det ble liksom prikken over i-en for meg. Aldeles nydelig det første utkastet. kunne ha funnet en middelvei, kanskje? samme croppinga som bilde nr. 2, men samme mørkhet som originalen? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Fullstendig enig med OML, litt klipp på det originale bildet, men beholdet mørket. Det ser fantastisk ut, og trærne i silhuett mot vannet er gjør opp for mye av det svarte. Sålenge man "vet hva det svarte er" trenger det ikke være særlig lysere synes jeg. Fint bilde Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Flott bilde. Jeg syns at vannet må være med også. Du kunne kanskje klippt litt på begge sidene som jeg har gjort her? Er litt usikker selv. Har gjort noen små endringer i levels også. At store deler av bildet er mørkt her syns jeg egentlig bare er bra, og gjør seg sikkert fint på en utskrift. Stå på. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg syns bildet var veldig fint!. Er ikke så ofte man ser solstrålene komme gjennom skyene på den måten.. . Hadde vært stolt om det hadde vært jeg som hadde tatt det !. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Syns orginalen var najs! Når det ble lysnet syns jeg det virket blast, men det er min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå