WangenPs3 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Satte meg ned igår for å skaffe alle 50 achievments i Full Auto, men virker som om det er en feil i spillet. har 49 stykker, men den siste jeg mangler er: - 100 Wins Og det kan da ikke være så vanskleig eller? For bare ved å fullføre campaign så skal du ha 87 wins og for å nå rank 10 på live så må du ha ca. 30 + wins....... Og dette har jeg gjort så det skal jo være logiskt at jeg får den siste? Eller er 1 win noe annet enn første plass og gullmedalje? Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Mulig de ikke regner med campaign wins? Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tatt alle tutorials også? Jeg fikk min i dag da jeg tok å kjørte igjennom noen tutorials på nytt.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 The best way to get 100 wins is to use the warlord and do a 2 lap race on revolver with rookie AI. Each race takes about a minute. That's how I got it. -UndeadMessenger på xbox.com forumet. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Har absoultt alle Full Auto medaljene. Og har hvertfall vunnet 130 løp. Men får bare fortsette til jeg får den. Selv om jeg er drittlei spillet:) Kan også kjøre Point-to-point og bane nummer 2(husker ikke navn) som tar 45 sek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå