Gå til innhold

Film: Klarer ikke og legge ut film...hjelp?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver og legge ut en film trailer jeg har lagd, den er lagret som mpg. fil.

Når jeg legger den til på filvedlegg hopper maskinen bare ut av "post et nytt emne" og tilbake til hovedsiden. Er det forklaring eller er jeg bare dum :hmm:.

Sikkert et dumt spårsmål men hvordan legger man til en "direkte link" til filmen? Er det bare å putte den inn i filvedlegg og trykke "legg til dette vedlegget", eller er det en annen måte? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan vere det ikkje er mogleg å leggje mpg-filer som vedlegg, eller at det er ei maksgrense for storleiken, men dette veit eg ikkje. Det med direkte link er retta mot dei som har eigen serverplass, og har lagt filmen der, noko som er eit betre alternativ enn å bruke vedleggsfunksjonen. Du kan få gratis serverplass til heimeside på t.d. home.no eller http://www.start.no/. Eit anna alternativ er å bruke ein av dei mange sidene som tilbyr gratis videohosting. Ein del er lista opp i denne tråden.

Edit: Om det ikkje er mogleg å leggje til mpg-filer som vedlegg (eg veit ikkje det) er eit alternativ å pakke fila med t.d. WinZip, og leggje ut zip-fila.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...