tor2 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Lurer på om der finnes noe, program som kan brukes til å forhandsvise php scrip, Da eg har funnet diverse gratis script på nettet som eg ønsker å se på, da eg ikkje har peiling på hva alt er. Er her også noen som veit om en side der eg finner Beskrivelse av hvordan lage / opprette en database på cpanel x Da det ser veldigt enkelt ut men, når eg prøver å legge inn verdiane i conn filen på scriptet, så får eg bare dette svaret "Unknown MySQL Server Host" ??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (...) 5667541[/snapback] Da kan jeg anbefale deg å innstallere Appserv på din PC, det er en pakke som inkluderer Apache, PHP og MySQL. Selv bruker jeg denne pakken på min PC for å teste script o.l. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Bruker å legge dem ut på en under folder jeg for å teste Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Da kan jeg anbefale deg å innstallere Appserv på din PC, det er en pakke som inkluderer Apache, PHP og MySQL. Selv bruker jeg denne pakken på min PC for å teste script o.l. Genialt program! Tusen takk! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå