Runar Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Jeg har et lite problem. Siden min har en footer, men hvis resten av innholdet ikke er langt nok, så blir det et stort mellomrom under footeren. Som på dette bildet: Noen som vet hva jeg må gjøre? Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
memix Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det hadde vært enklere viss du viste oss litt kode, eller gav link til siden din Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Sprry, glemte det. Stort mellomrom: Sånn det skal være: Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Bruk: #bottom { clear: both; } i CSS. Ikke noe mer som skal til på min side hvertfall. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Fikk det til med en mer avansert metode. Denne linken: http://wellstyled.com/css-minheight-hack.html og #css på Quakenet hjalp meg. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå