haupet Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei. Har en splitter ny pc: AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939 Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket XFX GeForce 6600 256MB Passive Cooling 1056 MB Ram Kjører WinXP Prof. og pc'en fungerer knirkefritt helt til jeg rebooter maskingen etter å ha spillt spill. Pc'en blir da stående og henge, og jeg må starte på nytt med siste fungerende instillinger, men selv da går oppstarten særdeles tregt. Har noen vært borti noe lignende? Vennligste hilsener Petter Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Prøv nye drivere til skjermkort og hovedkort(brikkesett). Søk etter virus og spyware. Har du 1056MB ram? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Chipsett vifte? chipsett for varm? Lenke til kommentar
haupet Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Prøv nye drivere til skjermkort og hovedkort(brikkesett). Søk etter virus og spyware. Har du 1056MB ram? 5670297[/snapback] Hei. Maskinen er helt fri for virus og spyware på. Har 1056MB RAM. Petter Lenke til kommentar
haupet Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Chipsett vifte? chipsett for varm? 5670336[/snapback] Heisan. Kjører ASUS probe, og i følge den er det ikke noe problemer med temperaturen på chipsettet. Kjører helt rent, har ikke overklokket eller forandret noe på standardoppsettet. Petter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisan. Kjører ASUS probe, og i følge den er det ikke noe problemer med temperaturen på chipsettet. Kjører helt rent, har ikke overklokket eller forandret noe på standardoppsettet. Petter 5673805[/snapback] Daa er jeg ikke sikker.. men kommer du ikke ut av spill når du har startet ett? så du kunne ha skjekket temp da.. for på PC`n min, hadde chipsett vifta godt, men jeg merka ikke noe av det når jeg kjørte normalt i windows... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har 1056MB RAM.5673790[/snapback] Hvordan får du til det? Ta ut minnebrikker slik at du har parvis like moduler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Heisan. Kjører ASUS probe, og i følge den er det ikke noe problemer med temperaturen på chipsettet. Kjører helt rent, har ikke overklokket eller forandret noe på standardoppsettet. Petter 5673805[/snapback] Daa er jeg ikke sikker.. men kommer du ikke ut av spill når du har startet ett? så du kunne ha skjekket temp da.. for på PC`n min, hadde chipsett vifta godt, men jeg merka ikke noe av det når jeg kjørte normalt i windows... 5674726[/snapback] den drittvifta på det hovedkortet er kjent viden over for å ryke... har du sjekket om denne vifta faktisk går? min røyk etter 2-3 uker etter at jeg hadde kjøpt pcen så jeg bytta med en passiv ribbe Endret 27. februar 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisan. Kjører ASUS probe, og i følge den er det ikke noe problemer med temperaturen på chipsettet. Kjører helt rent, har ikke overklokket eller forandret noe på standardoppsettet. Petter 5673805[/snapback] Daa er jeg ikke sikker.. men kommer du ikke ut av spill når du har startet ett? så du kunne ha skjekket temp da.. for på PC`n min, hadde chipsett vifta godt, men jeg merka ikke noe av det når jeg kjørte normalt i windows... 5674726[/snapback] den drittvifta på det hovedkortet er kjent viden over for å ryke... har du sjekket om denne vifta faktisk går? min røyk etter 2-3 uker etter at jeg hadde kjøpt pcen så jeg bytta med en passiv ribbe 5676076[/snapback] Den var død:P Men bytta den for lenge siden.. : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå