War Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Hvordan slette norton it security? Bærbar pc uten noen f8 knapp i booten. Og ingen cd med programmet, lå på fra butikken. så kjipt? Endret 26. februar 2006 av War Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 prøv dette:http://www.thetechnologygeeks.com/download.php?det=7 lykke til Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei. Det å slette NIS er ikke så vanskelig. Selv fjerna jeg NIS av forskjellige versjoner fra forskjellige maskiner i hælga. Det har fungert fint, først avinstallerte jeg den, så installerte jeg den på nytt igjen. Fungerte ganske bra egentlig. Bare du passer på å fjerne den via "Legg til/Fjern programmer" da skal det gå greit. Lenke til kommentar
H1rik F Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 har ventet lenge på at noe skulle bringe dette på banen.. hvorfor er det så vanskelig og slette det, NIS stinker på grunn av det.. har kjempe problemer med min laptop da jeg avinstallerte NIS og instalerte NOD32 istedet, får ikke logget meg på noe.. kan se men ikke røre.. latterlig at man må laste ned filer for og slette alle filene til programmet, folk sier at det leteste kan være å installere windows på nytt.. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 har ventet lenge på at noe skulle bringe dette på banen.. hvorfor er det så vanskelig og slette det, NIS stinker på grunn av det.. har kjempe problemer med min laptop da jeg avinstallerte NIS og instalerte NOD32 istedet, får ikke logget meg på noe.. kan se men ikke røre..latterlig at man må laste ned filer for og slette alle filene til programmet, folk sier at det leteste kan være å installere windows på nytt.. 5668670[/snapback] Man lurer faktisk på om Norton er antivirus eller virus. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Om man gjør ting på riktig måte, så slipper man å laste ned filer for å avinstallere NIS. Har som regel aldri gjort det jeg. Det greiest å gjøre hvis man har problemer med å fjerne Norton er å kanskje formatere, eller man kan alltids prøve å fikse det på andre måter. Lenke til kommentar
King_Kong Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 å slette norton er en plage, sliter selv med det! går greit å bruke legg til/fjerne prog. men det ligger likevel masse symantec filer igjen. norton har laget et eget program bare for dette, SymNRT, men selv dette fjerner ikke noen lure DLL filer som symantec legger igjen. norton fungerer veldig bra når en bruker det, men skal man bytte lar ikke norton deg glemme det.... Lenke til kommentar
King_Kong Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 har kommet opp med en grei oppskrift for å kvitte seg med norton: 1. Gå til: http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER...f7?OpenDocument og last ned SymNRT + filene som trengs. 2. last ned RegSupreme, CCleaner, EMCO MoveOnBoot, AnalogX DLLArchive. bare å google disse så finner du dem. (greit å laste ned FØR en starter å fjerne norton, pga virus ol) 3. sjekk at norton mappen ikke er skrivebeskyttet. 4. bruker du norton ghost ol. avslutt alt du kan. 5. bruk SymNRT til å fjerne norton produktet (NB! les først hvordan du bruker SymNRT på symantec siden i punkt 1) 6. har du en personlig brannmur som zonalarm, ta å blokker alle symantec produkter fra å få tilgang til internett. 7. kjør nå CCleaner- verktøy/oppstart og blokker alle symantec produkter fra å starte opp. 8. det vil fortsatt være noen lure symantec filer lurkende på hd et sted. start med RegSupreme og CCleaner, for å fjerne lenker i registeret. begge finner lenker det andre prog ikke finner så greit å bruke begge. Kjør igjennom og slett alle lenker i registeret. 7. kjør nå CCleaner- saker for å fjerne unødvendige DLL filer, her kommer det gjerne opp noen symantec filer. de vil som regel ikke fjernes, men ta å prøv. søk på nytt, da finner du DLL filene som ikke vil bort. 8. kjør da AnalogX DLLArchive for å søke etter og fjerne symantec DLL filer, som før så finner dette programmet filer CCleaner ikke finner. greit å kjøre begge. 9. kjør nå MoveOnBoot og fjern de symantec DLL filene som ikke ville bort. de jeg fant lå i C:/programmfiler/fellesfiler/symantec. MoveOnBoot fjerner da disse filene ved booting. 10. det vil ligge igjen en ccApp fil i windowa katalogen, ta å søk etter ccApp for å finne denne og slett, dette er en symantec fil. 11. etter dette kan du søke igjen med CCleaner og DLLArchive for å se om du finner mer. bruk windows oppgavebehandler for å sjekke hvilke prosesser som kjører, google disse og sjekk om de er symantec produkter. Evn kan du bruke hijack for virkelig å finne alle symantec filer. dette fungerte greit for meg, føy til hvis det er noe jeg har glemt eller noe som burde vært med. håper det vil være til hjelp =) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Nyttig! Har fremeles dritt igjen fra NIS-forsøkene mine... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Nyttig!Har fremeles dritt igjen fra NIS-forsøkene mine... 5678065[/snapback] disse klarer du å få vekk med " RegSeeker ": http://www.hoverdesk.net/freeware.htm søk på alt som heter norton og symantec. kryss av for alle H_KEY og slå av backup i RegSeeker før du søker. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå