studass Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Skifta nettopp kjøler til schyte ninja kjøleren og er igrunnen svært godt fornøyd. Ligger på 34 idle og 44 load på min amd643700+@2418MHz. Har da en ekstra papst vifte på kjøler. Men tror jeg brukte litt for mye kjølepasta under montering. Kunne se at det tøt litt ut på den ene sidenav cpuèn. Kan dette bli skadeligt i over lengre tid? Noen med erfaringer omkring dette....? Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kanskje litt mye kjølepasta. Jeg synes din CPU var litt varm. Lillebror har samme CPU, og den ligger på 25 grader idle med Boxed kjøler. Stock da, men uansett. Du kunne jo prøve å fjerne kjølepastaen å legge ett nytt, tynnere lag pasta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Bare husk å fjerne den gamle kjølepastaen vekk fra BÅDE kjøler og CPU. Dette gjøres raskt og effektivt med kondensfjerner. Lenke til kommentar
techs Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvis du har overdrevet med kjølepasta på CPu'en kan dette føre til en isolerende effekt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå