Nytelse Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Tid for ny maskin igjen :-) Hvilken av disse 2 CPU'ene er best/ville du hatt? Støy er viktigere enn ytelse, jeg må ha den kjempestille :-) øresusen er ille nok som den er.. AMD Opteron 165, 1.8GHz, Socket 939, 2MB, BOXED m/vifte AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939 1MB, BOXED m/vifte Jeg skal bruke maskinen til enkel spilling (RTCW), VMWare (virtualisering) og kontor ting. Maskinen vil kjøre WindowsXPP 32 bit. vennlig hilsen Nytelse Endret 26. februar 2006 av Nytelse Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Skal du klokke kjøper du Opteron. Skal du ikkje klokke kjøper du X2. Dersom den virtualiseringen din er viktig så kan hende du burde vente til den nye socket AM2 kommer på markedet, da prosessorene vil ha hardwarestøtte for virtualisering. Lenke til kommentar
Nytelse Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Hjertelig takk for dine syn :-) Virtualiseringen er viktig for labbing, men ikke viktig nok til at jeg vil vente. Nåværende maskin bråker en del, jeg blir sliten i hodet av det. Nå skal jeg lage en maskin som er tyyyyst. Da tror jeg det mulignes blir X2 Nytelse Lenke til kommentar
Isbj0rn1 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har selv en X2 4200+. Den høres ikke overhodet når jeg ikke overklokker og Qool'n Quiet er på. Stille som graven.. Massevis av muskler har den også Lenke til kommentar
Nytelse Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Fint Isbj0rn1 at du svarte når du har en slik. Da blir det X2 på meg. Takk for hjelpen Dragavon og Isbj0rn1. mvh Nytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå