knutigro Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei, Jeg begynner generelt å få store problemer med å henge med i forklaringene i min bok "börja med C#". Synes det er lite med praktiske eksempler i boken og mye detaljprat. Uansett det jeg ikke forstår nå er det som på svensk kalles händelser. Er det noen som vet det engelske ordet for dette, og finnes det noe tilsvarende i C++ som jeg kan lese om i min bok Absolutt C++? Eller har noen en grei forklaring til hvordan dette fungerer? Forstår ikke det med å skape, abonnere på etc. Jeg har forstått delegering men ikke hvordan det fungerer i denne sammenhengen. MVH knut Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Klette Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Events er ordet du leter etter Lenke til kommentar
Peter Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 events er ordet som klette sier. Når en klasse abonnerer på events, så vil klassen "få beskjed" når en event den abonnerer på inntreffer, og dermed kan klassen handle deretter. Typiske events er når en knapp blir trykket. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Alt som skjer i Windows er basert på events. Ergo er det essensiellt å forstå. Prøv en video. Lesson 3 er events: http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/...sharp/learning/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå