Kick150 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Husker dere en av de aller første Nokia mobilene som vi hadde for ørten år siden? Grå/svart, hvite taster, ser ut som en murstein og med utstikkende antenne? Husker ikke en gang hvilke modell det er . Jeg har en slik liggende, men jeg mangler lader. Har prøvd diverse andre ladere, men de passer ikke. Kunne vært artig å se om jeg fikk den i gang igjen. Men da trenger jeg en lader som passer. Spørs vel om de kan fåes tak i, men er det noen her som vet hvor jeg kan prøve? Gode ideer? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Takk for beskrivelsen, bare synd at den kan passe mangfoldige gamle nokiaer Forhåpentligvis vil du finne din kjære telefon hos Nokia.no - deretter kan en tur til en alt-mulig-butikk som Biltema eller Chlas Ohlson løse problemet. Endret 26. februar 2006 av Remerser Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kan det være Nokia 5110 ? Ladere til de eldste Nokia-telefonene vet jeg ikke om selges lengre.. Men prøv å spørre venner eller familie. Husker jeg fant sånn 5 dritgamle Nokia-ladere når jeg ryddet rommet for en liten stund siden. Mange har kansje noen et sted. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Se på finn.no eller mytrendyphone.dk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Litt av poenget mitt var at du kan finne slike ladere hos altmuligbutikker eller i salgkorga hos den lokale mobilforhandler fordi de har litt problemer med å få solgt slik Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) 1610 / 1611? Arvet dem etter min far, først en 1610, deretter en 1611 med støtte for å sende SMS! oioi.. oi.. det er lenge siden det... de funker fremdeles da.. hvis jeg finner dem... Endret 26. februar 2006 av DODweb.org Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 1610 / 1611? Arvet dem etter min far, først en 1610, deretter en 1611 med støtte for å sende SMS! oioi.. oi.. det er lenge siden det... de funker fremdeles da.. hvis jeg finner dem... 5667363[/snapback] Jepp, der har vi den ja. He he, og joda, kunne sende sms med den. Ser ut som jeg kanskje skal begynne å tråle "rotebutikker" etter en lader. Eller kanskje Ebay. Lenke til kommentar
trykkfeil Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen som fant/har lader til 1611 nå? Jeg trenger!! Stian Lenke til kommentar
Merken Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen som fant/har lader til 1611 nå? Jeg trenger!! Stian 7801760[/snapback] Gå i din nærmeste mobilforhandler. Regner med de kan skaffe hvis du spør. Her hvor jeg jobber kan vi ivhrtfall bestille slike ladere via tCom. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei, jeg har en Nokia 1610 som fungerer helt fint fremdeles. Med lader og alt mulig. Har den STORE typen batteri, tror det "lille" batteriet hadde rimelig kort levetid, etterhvert. Når jeg tenker etter så varer vel det STORE ikke så lenge, heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå