Thrinduil Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Donald Duck Tom & Jerry Fantomet Asterix og Obelix Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Beste samtidsserie for min del er Rocky. Blant beste minner er Donald Duck-historier fra Barks, Watchmen og Fabler. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Rocky er en stor favoritt, og The Far Side. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) *feilpostet* Endret 27. februar 2009 av Thrinduil Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg kan ikke svaret annet enn Tommy & Tigern og Asterix, da det var det jeg vokste opp med. Fra nyere tid vil jeg trekke frem Qwantz, så er vel så mye "ordentlig" litteratur som en tegneserie, og Dr. McNinja for fantastiske tegninger og utrolig humor. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tintin er en selvfølge Sprint er intet mindre Pondus er genialt Eon likeså Tommy og tigeren Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Batman Punisher Watchmen Pondus Lenke til kommentar
polodame Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tex Willer Agent X9 Modesty Blaise Tintin Fantomet Dette avspeiler jo selvfølgelig min alder.. over 40 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Et par favoritter: Stripeserier: Rocky M Europeiske tegneserier: Thorgal Les Citès Obscures av Schuiten og Peeters (delvis tilgjengelig i dansk oversettelse under navnet "De hemmelighedsfulde byer", et par album har også blitt oversatt til engelsk) Hombre The Mercenary Blacksad Diverse av Moebius, Enki Bilal, Gimenez og Jodorowsky osv Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 nå som EON har fått eget blad, så må det nevnes også. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Pondus. Ingen over, mange under. Lenke til kommentar
KyniskSkepsis Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Watchmen er nok noe av det beste jeg har lest. Foruten om det kommer V for Vendetta, the Killing Joke og The Dark Knight Returns. Snakker vi striper er Tommy & Tigern' samt Dilbert herlige. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i Blacksad på internett? VIl ha på norsk/engelsk men av en elelr annen grunn finner jeg bare på finnsk Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Pondus Rocky Donald Duck DC Comic serier (er så mange at jeg ikke gidder ramse opp alle de gode) Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 cyanid and happiness Lenke til kommentar
Hype Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Beklager for bump! Jeg kunne nevnt flere hundre tegneserier som sparker sokker i kanel! Men jeg drøyer lista mi til ti! 1. Cyanide & Happiness - En fantastisk morsom serie! Har begge bøkene! 2. Girls - Denne fikk meg til å lese hele 644 (?) sider på 2 uker! Bra serie! 3. Wyyrd - En kanon serie! Norsk er den også. Følg den i EON bladet! 4. Blacksad - En veldig spennende tegneserie! Man skal prøve hardt for å stoppe å lese den! 5. EON - Bra, rett og slett! 6. The Walking Dead - Jeg fullførte aldri denne serien, men jeg tenker på å ta den opp igjen! 7. Kick Ass - Både filmen og tegneserien sparker ræv! 8. The Oatmeal - Jeg ler så jeg pisser på meg av denne serien! Går i EON! 9. Pondus - Klassisk! 10. Reveland - En fantastisk dyretegnserie! Går i EON. Lenke til kommentar
YHAP Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Sluggy Freelance. Starter goofy, men ekstremt bra karakterbygging og plotstrukturering. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vanskelig å si hva som er "best" da alle serier utvikler seg. For noen år siden ville jeg plassert Pondus og Eon på topp, men begge har falt i kvalitet. Det er rett og slett ikke like morsomt lengre. Lunch er genialt, og Radio Gaga må nevnes. Men RG er også begynt å bli kjedelig og forutsigbar, så det tar nok ikke lang tid før Lunch også begynner å falle i kvalitet. Ærlig talt må jeg si Donald-pocket har de beste historiene. Er ikke spesiell fan av bladene, men pocketbøkene har lengre og mer "seriøse" historier som passer for voksne også. Jeg har lest pocketbøkene siden jeg var barn, og har ingen planer om å stoppe med det første. Donald er kultur. Lenke til kommentar
MissEhrmann Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Wulff Morgenthaler Billy Endret 11. november 2012 av MissEhrman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå