Sollid Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Må nok si: Preacher Transmetropolitan Sandman Alt av Frank Miller 100 Bullets og Pondus... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Snakker vi bumping eller? Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Watchmen. Rocky. Fabler. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lenore er helt fantastisk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) blader jeg leser fast: conan (favoritt serien min, det gamle er best) tex willer (jeg er førstemann til å nevnte denne serien ser jeg) pondus (god norsk kvalitet) m (mer god norsk kvalitet blader jeg ikke leser fast (mest pga totalt kosnaden på tegneserier per mnd blir så høy ): herman hedning (ikke alt er like bra) nemi (leste det fast før, men da reservatet forsvant så droppa jeg det) drømmebladet mitt måtte vært satt sammen av pondus, m, eon og reservatet. de 4 er det beste norske seriene jeg vet om. Endret 24. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tegneserier: Corto Maltese The Invisibles Transmetropolitan + det meste av Frank Miller og Grant Morrison Den hellige treenighet: Simpsons Futurama South Park Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tommy & Tigern, tett fulgt av Pondus Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Pondus M! Donald Duck Lenke til kommentar
andresb43 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tintin er etter min mening den beste tegneserien. Ellers liker jeg Sprint, Asterix og Viggo. Men jeg leser dem på fransk, for de er best på originalspråket. Av norske tegneserier er Pondus, Nemi og M de beste. Simpsons, Futurama og Family Guy er de beste tegnefilmene på tv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Fantomet er ganske bra Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Mye godis er nevnt allerede men synes også disse er blant de beste: Blad: The Tick, The Maxx, JTHM tv-serier: Samurai Jack, Invader Zim, Ren & Stimpy, The Tick Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Absolutte favoritter i tilfeldig rekkefølge Don Rosa's Donald Duck og Onkel Skrue-historier Asterix(genialt, frem til den siste historien med romskip og møl) Viggo(kunne flirt meg ihjel) Pondus(intelligent og morsom NORSK serie) Tommy og Tiger'n(helt genialt) Sin City er jo også litt stilig da. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nå har jeg lest ut Watchmen, og dette må være det aller beste jeg har sett i tegneserieform. Fantastisk perspektiv på sjangeren. Watchmen er for superheltsjangeren hva Unforgiven er for westerns. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tintin er etter min mening den beste tegneserien. Ellers liker jeg Sprint, Asterix og Viggo. Jeg er enig i disse seriene. Men tror kanskje jeg ville plassert Asterix øverst og Tintin som nr. 2. Bortsett fra de seinere Asterix-albumene, som virkelig har forfalt! Før var jeg veldig dilla på Lucky Luke, men den kommer nok en del lengre ned på lista nå. Har ikke noe særlig av det nyere L.L. Jeg abonnerer på bokserien om Sprint. Denbne er nok på full fart opp på min favorittliste. Viggo er også digg! Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Pondus er tidenes tegneserie Lenke til kommentar
Moff Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Digger The League of extraordinary Gentlemen og Watchmen av alan moore Rocky er en favoritt Leste Pondus en del før, men synes det er møte på hvor lenge det er gøy med fotball snakk, stygge orke damer og ostepopp med ketchup Masse bra i Nemi også, men ROCKY og The league er favoritter elsk Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 I ingen spesiell rekkefølge: Pondus Kollektivet Larson's Gale Verden Rocky Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Donald er vel egentlig overlegent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå