^fmj Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hva syns dere er den beste tegneserien gjennom alle tider? Selv er jeg veldig glad i Ducktales! 1 Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tommy & Tigern er den suverent beste tegneserien, med Nemi som en god nr. 2. Tegnefilm ser jeg ikke så mye på annet enn langfilmer, og der er Shrek konge i sumpen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Donald er vel på toppen, må leses til frokost hver dag. Men nå for tiden så er det Pondus etterfulgt av Tommy og Tigern... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Siden det er deg ^fmj skal jeg svare: Duckman: The Graphic Adventures of a Private Dick What the hell are you starring at? http://www.imdb.com/title/tt0108755/ Med Jason Alexander som duckman og musikk av Frank Zappa. Endret 26. februar 2006 av JohndoeMAKT 2 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tja. Noen av mine favoritter: Hellblazer Preacher Hitman Mads Eriksens M Duckman Rehabilitating Mr. Wiggles Iskalde Grøss Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Pondus Donald Conan Bizarro LGV Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Pondus, M, The Far Side, Donald og Calvin & Hobbes. I den rekkefølgen. Har alltid hatet Mille!, Bizarro, Monomania og andre tarvelige Larson-etterligninger. Unntaket er Rutetid. Både The Simpsons og Futurama skuffer som tegneserieblad etter å ha sett animasjonsfilmene. Kjøpte forresten både Sølvpilen og Donald sist uke, mest for mimringens del. Du verden så mye bedre det var da jeg var liten. Beste tegnefilm? Blir nok Ducktales, det. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Donald Pondus Eon Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Pondus, Larson, lille sprint, viggo og Donald På bunnen finner vi 'M', verre tegneserie skal man lete lenge etter... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Preacher er bra. 'M' er jo underholdende nok, faktisk en av grunnene til at jeg kjøper Dagbladet. De siste stripene med Cthulhu som kjæledyr er humreverdige. Donald var kjekt på 80-tallet, da de tegnet skikkelig og hadde "gode" historier å fortelle. Jeg har bladd i Donaldblader av nyere årganger på diverse legekontor og slikt, og det er jo helt forferdelig. Langbein, har han fått unge? Dummeste jeg har sett. Den ene historien etter den andre var direkte poengløs og flau. 1 Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 The Simpsons Ed Edd n' Eddy Tom & Jerry Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 På bunnen finner vi 'M', verre tegneserie skal man lete lenge etter... 5667194[/snapback] Mine favoritter er Tommy & Tigern, M og Asterix. Fantstisk gøyale tegneserier! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Trådstarter har rett.. DUCKTALES! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Herman Hedning Larsons Gale Verden Conan Kong Kull (conan ting) Røde Sonja (conan ting) Ducktales Ctrl Alt Del Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 har noen lest den nederste stripen i Dagbladet? Kommer ikke på navnet, men fy helvete så elendig den er. Tegneserier jeg foretrekker er Fantomet, Donald (seff), Iskalde Grøss og Tommy og Tigern. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 kun én som har nevnt nemi...nemi er best...deretter hermann hedning Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 kun én som har nevnt nemi...nemi er best...deretter hermann hedning 5671326[/snapback] Endelig noen som nevner Herman Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 PondusDonald Conan Bizarro LGV 5667111[/snapback] Legg til Eon og muligens M så er listen komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå