tomin Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 hvordan får jeg avinnstalert programmer helt på denne . legger disse noe igjen i telefonen når jeg instalerer de på minnekortet Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du avinstallerer dem fra programbehandling (er vel likt som på min SX1), du finner fram programmet der, og trykker på slette-knappen ( C ). Noen programmer setter spor det ikke sletter, for eksempel programmer med en bestemt prøvetid, der vil det ikke hjelpe å bare avinstallere programmet for å så installere det igjen... prøvetiden vil fortsatt gjelde fra forrige gang. Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Dersom du er interessert i å slette filer som programmer legger igjen råder jeg deg til å legge inn et tredjeparts filemanager som Fexplorer som er gratis og som viser skjulte filer. Noen andre bra programmer finnes også på denne linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=222076 Ellers skal det sies at når du bruker en annen filemanager så vil du finne 3-4 disker på telefonen. c: er da internminnet mens e: (som oftest) er minnekortet. Har ikke prøvd med n70, men på min n6600 så ligger det ofte filer på internminnet under systems/apps/*programmet du har avinstallert* Dersom du vil ha en filemanager som tar seg av dette så faller valget på Psiloc Efilemanager fra www.psiloc.com Den koster dog penger, men har en kjekk "clean-up" funksjon Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hva viss man vil resette telefonen til fabrikkinnstillinger igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå