montyponty Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt M3.5 maskinskruer? Jeg trenger nemling et par M3.5 skruer på 40mm til min Cooltek radiator, har prøvd å finne skruer til djevelen her i Tønsberg men har ikke lykkes Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ville tatt en tur innom Tønsberg Maskinforretning på Stensarmen. Har ikke dem så finnes det vel knapt og skaffe. Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Der har jeg nok alt vært! De hadde det ikke Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Norwegian Modellers på Sem som driver med RC har en del skruer i mindre dim til montering av servo og lignende. Vært ett forsøk. Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Takk for tipset, får stikke innom dem på mandag. Noen andre som vet noe mer? Kan gjerne være på nettet, men har ikke lyst til å bestille et par skruer fra USA! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jernia, hvis du har det i nærheten, pleier å ha massevis av forskjellige skruer. Du kjøper dem i løsvekt. Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Sikker på att det er M3.5 du skal ha? Det er ikke en veldig mye brukt dimensjon, så det kan jo tenkes att det er tomme gjenger isteden? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 M3 og M4 er de vanlige dimensjonene som brukes. Kan det være tommeskruer eller er det en bastardstørrelse på høyde med M7? Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har så klart vært innom en Jernia butikk! I følge Microplex så er det M3.5, har testa M3 og M4 og de to er enten akkurat for liten eller akkurat for stor, men er jo fortsatt mulig at det er tommeskruer. Har funnet M3.5 i et par Amerikanske nettbutikker, men er litt kjipt å måtte betale fem ganger så mye i porto som skruene koster. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Mulig det vil fungere med 3,5mm karosseriskruer, de vil da jenge seg egne spor innover. Funker aldeles nydelig å bruke 4,2mm karosseriskruer i gamle takbokser med tommejenger. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Du kan jo eventuelt prøve å gjenge opp med m4 gjengetapp. Jobba på jernia før, og mener da å huske at vi hadde m3.5 maskinskruer der. Jeg kan ta en telefon å sjekke hvis du vil, og eventuelt sende dem til deg? Hvor mange trenger du? Endret 27. februar 2006 av gaardern Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 gaardern, sjekk pm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå