kns Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har en iframe med parameteret scrolling=no. Dersom jeg endrer til scrolling=yes, dukker scrollbaren opp SELV OM innholdet i iframen IKKE overskrider iframens størrelse. Jeg ønsker at scrollbaren KUN skal dukke opp når det trengs, altså når iframens innhold er større/lengre enn iframen selv. Dette fordi noen jeg har en guestbook som naturligvis vil overskride iframen etter hvert som folk skriver i den. Dog, jeg trenger jo ingen scrollbar for de sidene hvor innholdets størrelse ikke påkrever det. Ved å endre scrolling-parameteret oppnår jeg kun scrollbar hele tiden eller ikke i det hele tatt.. Noen som har peil på hvordan jeg kan fikse dette? Se her, og klikk på guestbook: www.explodedviewrecords.com Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvorfor ikke bare benytte seg av standardverdien da? Entel la vær å spesifiser atributer du ikke har behov for å endre standardverdien på, eller sett, i dette tilfellet, scrolling til auto. Lenke til kommentar
kns Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Heh..det løste problemet gitt. Jeg visste faktisk ikke at det gikk an å sette scrolling=auto. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå