Cannabiskopen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Vel først og fremst vil jeg spørre om hvor mye Dreamscale er verdt? Jeg skinnet 4 stk fra Ysondre (boss dragen I Feralas) og lurer på om jeg er rik, hehe. Man kan lage Dreamscale Breastplate av den en syk epic. Link http://www.thottbot.com/?i=52103 Også må jeg fortelle om hva jeg fikk av Ysondre. Jeg var i BRD group og plutselig whisperer enn venn meg om å joine til Ysondre. Raidet var 40 blandet med folk fra alle de beste guildene fra serveren på Burning Blade. Etter bare ett par minutter blir jeg summona og dreper Ysondre etter 10 min elns og Emerald Dragonfang dropper og jeg roller mot 3 rogues. De andre rogusene har masse epix mens jeg har helt vanlig blått og grønt equipment så vinner jeg også!! Herregud fra å være i BRD til plutselig får en helt sinnsyk epic dagger. Link http://www.thottbot.com/?i=52217 Heldigste dagen på WoW jeg har hatt ass Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tror nok du kan få syyykt mye for den ja heldig med daggeren også Gratulerer Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 :O Den daggeren er übernajs! Må nesten skaffe deg bra gear nå da, kan liksom ikke rundt med den daggeren og grønt gear. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 hehehe ja, går for PvP og har begynt MC med guilden så det blir nok snart bedre gear Men hvis dere tenker etter, la oss si at dere syntes Dreamscale Breastplate er verdt ca 1000 G. Du får enchanted leatheren for 2.5 G hver og det blir da 30 G, Living Essence koster ca 7 G og man skal ha 4 det blir 28 G. 4 x Cured Rugged hide koster ca 20 G tilsammen. Ironweb spider silken grinder man Det blir 78 G for alt man trenger bortsett fra Dreamscale. 922/12 = ca 77 G per dreamscale. Dette syns jeg kanskje faktisk det er verdt også. Noen som syntes det er verdt en annen pris eller vil kjøpe O.o?! Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 den breastplaten er ikke verdt 1000g kanskje 800 elns IMHO da... Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 damn da tjente jeg nok penger til agi + 15 på daggern da ^^ Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Glem det, leste feil:P Endret 26. februar 2006 av abraxa Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 På allakhazam står det 15g per stykk.. Det kan da umulig stemme? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Da hadde jeg syntes denne hadde blitt litt vel billig. Men mulig folk faktisk har solgt dem for det... Bare rundt 250 G for den syke breastplaten :S Altså dreamscalen er jo det som er helt klart vanskelig å få tak i her, det andre kan man lett få for rundt 80 G. Dreamscalen får man fra en av de fire dragene som spawner hver 5 dag..? Da er det ikke mye dreamscale en hel server kan få tak i, mens Onyxia scale kan man til og med få lettere tak i men er vel sikkert dyrere. Derfor syntes jeg det blir litt billig med 15 G. Endret 26. februar 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå