Gå til innhold

Hvor mye får jeg får Dreamscale?

Anbefalte innlegg

Vel først og fremst vil jeg spørre om hvor mye Dreamscale er verdt? Jeg skinnet 4 stk fra Ysondre (boss dragen I Feralas) og lurer på om jeg er rik, hehe. Man kan lage Dreamscale Breastplate av den en syk epic.

Link http://www.thottbot.com/?i=52103

Også må jeg fortelle om hva jeg fikk av Ysondre. Jeg var i BRD group og plutselig whisperer enn venn meg om å joine til Ysondre. Raidet var 40 blandet med folk fra alle de beste guildene fra serveren på Burning Blade. Etter bare ett par minutter blir jeg summona og dreper Ysondre etter 10 min elns og Emerald Dragonfang dropper og jeg roller mot 3 rogues. De andre rogusene har masse epix mens jeg har helt vanlig blått og grønt equipment så vinner jeg også!! Herregud fra å være i BRD til plutselig får en helt sinnsyk epic dagger.

Link http://www.thottbot.com/?i=52217

Heldigste dagen på WoW jeg har hatt ass :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehehe ja, går for PvP og har begynt MC med guilden så det blir nok snart bedre gear :D

Men hvis dere tenker etter, la oss si at dere syntes Dreamscale Breastplate er verdt ca 1000 G. Du får enchanted leatheren for 2.5 G hver og det blir da 30 G, Living Essence koster ca 7 G og man skal ha 4 det blir 28 G. 4 x Cured Rugged hide koster ca 20 G tilsammen.

Ironweb spider silken grinder man :p Det blir 78 G for alt man trenger bortsett fra Dreamscale. 922/12 = ca 77 G per dreamscale.

Dette syns jeg kanskje faktisk det er verdt også. Noen som syntes det er verdt en annen pris eller vil kjøpe O.o?!

Lenke til kommentar

Da hadde jeg syntes denne hadde blitt litt vel billig. Men mulig folk faktisk har solgt dem for det... Bare rundt 250 G for den syke breastplaten :S Altså dreamscalen er jo det som er helt klart vanskelig å få tak i her, det andre kan man lett få for rundt 80 G.

Dreamscalen får man fra en av de fire dragene som spawner hver 5 dag..? Da er det ikke mye dreamscale en hel server kan få tak i, mens Onyxia scale kan man til og med få lettere tak i men er vel sikkert dyrere. Derfor syntes jeg det blir litt billig med 15 G.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...