Anders81 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvilken bør jeg velge? Jeg trenger en skikkelig spill-bærbar til under 15.000. Harddiskstørrelse, vekt og batterilevetid er fullstendig irrelevant, det desidert viktigste er et bra grafikkort, en god skjerm, 1 gig minne og en grei CPU. Vet 15.000 er litt begrensende, men håper noen kan gi noen tips for en gutt i grønt som savner PC'en hjemme Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Dell 9400 med Nvidia 7800 er en av pcene du bør ta en titt på. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Den virker bra den. Må jeg ha sånn WUXGA skjerm, eller er WXGA bra nok? Blir fort godt over 15 lapper når man putter på litt bluetooth, oppgraderer CPU og sånn.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det er opp til deg selv om du vil ha WUXGA eller ikke. For noen så kan kanskje WUXGA bli for smått. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Er det stor forskjell på WUXGA eller WXGA? Kan man se DVD og spille på en wxga-skjerm? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg ville valgt wxga selv om det hadde vært samme pris.. Dette pga skjermene viser best i maks oppløsning og jeg synes wuxga blir for smått. DVD og spilling vil også fungere bedre i wxga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå