Sanux Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 jeg har kikket igjennom utallige poster her på forumet og finner ingen liknende saker som er blitt oppklart... problemet mitt er: mikrofonen reagerer ikke i det hele tatt.. den funker på en annen pc jeg har stående så jeg fatter ikke feilen... har sjekka om dn står på mute, testa maskinvare, reinst. lyddriveren uttallige ganger.... sittet med det her i snart 3 timer.... argh og trøtt er jeg oxo.... ps: har integrert.. realtek ac97 audio har fått den til og funke maange ganger.. bare ved og reinst. driveren.. men nå funker visst ikke det lenger heller... noen som har no saklig og komme med og ikke "kjøp deg nytt lydkort" osv...?? takk mvh SaNux Lenke til kommentar
aleh Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har du prøvd å finne en nyere driver? Lenke til kommentar
heyJulius Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Mikrofonen din er mest sannsynelig en kondensator mikrofon, den trenger strøm for å virke, siden den virker på en annen pc, så er det nok lydkortet som ikke gir strøm. Så muligheten for å få mikrofonen til å virke er nok ett nytt lydkort. Edit* Så du fikk det til! Da er det jo bare å skravle i vei! Endret 26. februar 2006 av heyJulius Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) fikk d plutselig til og funke.... tenkte bare.. prøve en gang til og det funka funka ikke med ny driver heller men som sagt... kom plutselig idag takk for hjelpa ^^ hehe... ja gjorde d sittet i ett strekk med miccen på... redd for at dn skal droppe ut igjen . integrert lydkort suuuger max!! sånn er d bare... Endret 26. februar 2006 av SaNux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå