kjelleren Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Noen andre som irriterer seg over dette problemet? Jeg kan alltids overleve den første sjekken av at riktig cd står i leseren. Men når dette skjer under et multiplayer spill hver gang et nytt kart skal lastes inn, da blir jeg FORBANNET! Konsekvensen av denne hersens trege copy protection sjekkinga mot cd'en er jo at man risikerer å bli kasta ut av spillet fordi serveren i mellomtiden er blitt full. De burde fjernet denne forbanna treige cd sjekkinga. Ødelegger jo et ellers tilnærmet perfekt spill. (minus korrupt lyd og generell treig loade tid) [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-21 11:21 ] Lenke til kommentar
Destro Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 prøv å se på http://www.gamecopyworld.com om de har laget en exe fil uten coppy protection. http://spacetarget.com/gcw/games/pc_battle...ield_1942.shtml prøv denne . prøv å sett cd i en den andre spilleren vis du har flere. :wink: ellers lykke til det er noen spill som har dete problemet til slut så kommer det ut en fiks som tar vekk den cd testen. _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-09-20 10:41 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Det er vel ikke verre enn å slenge inn en crack??? finnnes mange av dem.. btw. er spillet bra eller? Burde jeg kjøpe deT?? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Går ut ifra at BF1942 bruker SafeDisc 2.5, siden det kommer fra EA... Dette minner meg om det som skjedde med Neverwinter Nights, der SecuRom 2-sjekken ble fjernet i patch 1.23 etter at veldig mange folk hadde problemer med ytelse, samt i det hele tatt få spillet til å kjøre..! Det vil GARANTERT komme en No-CD patch på de sidene som ID:2 beskriver..! Lenke til kommentar
kjelleren Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Har prøvd med crack, men da opplevde jeg til stadighet problemer med å connecte til serverene. Derfor gikk jeg tilbake til orginal .exe'en. Har fundert litt på om det vil fungere med daemon tools, dvs ta et clonecd image av cd1 og bruke daemon til å emulere cd-rom på denne fila. Daemon skal visstnok støtte safedisc også. norpheus: Selve spillet er veldig lekkert! Spesiellt hvis du liker multiplayer spill ala' wolf og mohaa (single player har jeg ikke testa engang, og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller :smile:) Grafikken er som sukkertøy for øyet. Det at man kan være opp til 64 spillere i dette grafikk miljøet må nesten være unikt? Prøvde en server som hadde ca 50 spillere i går, og det lagget ikke nevneverdig. Jeg gir det en klar kjøps anbefaling! Forrige gang jeg kjøpte et spill var Unreal Tournament, så det sier vel sitt :smile: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 hmm.. så det funka ikke med crack nei.. neivel. Hørtes ut som et dritbra spill. Får vel teste det litt da :smile: Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Spillet er bare helt vanvittig bra! AA eller Wolf/mohaa kommer på en fjern andreplass, alt som er bra i disse spillene gjør 1942 like bra - og så legger de på flere spillere, kjørbare fly, fartøy og kjøretøy, intense brett med mange "chokeholds" og flott grafikk. Kan ikke si annet enn at dette er det første spillet jeg har spilt som gir det samme umiddelbare brede smilet som CS gjorde da jeg fikk det (rundt beta 4 tiden) og bare blir bedre og bedre mens man spiller og plukker opp små detaljer underveis. Anbefales! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 11:32, skrev kjelleren:Har prøvd med crack, men da opplevde jeg til stadighet problemer med å connecte til serverene. Derfor gikk jeg tilbake til orginal .exe'en.Har fundert litt på om det vil fungere med daemon tools, dvs ta et clonecd image av cd1 og bruke daemon til å emulere cd-rom på denne fila. Daemon skal visstnok støtte safedisc også. har du mye ledig plass på hd kan du gjøre som meg, bruke virtual drive og få 200x cdrom, da går alt kjappere. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Uoffisielle cracks og "fixes" gjør MP-delen obsolete. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 vel , jeg har kjøpt spillet , og plages med en ting: etter en viss tids spilling, detter jeg ut til skrivebordet. det kan skje etter 5 minutter, eller etter 3 timer. men det skjer hver gang, det er sikkert. lurer på om det kan være driverne til mitt r8500 som kødder med meg? og før dere spør, nei maskinen er ikke overklokket. jeg klokket ned for å skjekke og det er ikke maskinen. Lenke til kommentar
kjelleren Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Quote: har du mye ledig plass på hd kan du gjøre som meg, bruke virtual drive og få 200x cdrom, da går alt kjappere. Tøft!, hvor finner jeg virtual drive? Lenke til kommentar
kjelleren Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 02:27, skrev minimum payne:vel , jeg har kjøpt spillet , og plages med en ting: etter en viss tids spilling, detter jeg ut til skrivebordet. det kan skje etter 5 minutter, eller etter 3 timer. men det skjer hver gang, det er sikkert. lurer på om det kan være driverne til mitt r8500 som kødder med meg? og før dere spør, nei maskinen er ikke overklokket. jeg klokket ned for å skjekke og det er ikke maskinen. Har også r8500. Bruker Catalyst 2.2 driverene og det funker meget bra hos meg. Slet litt med lyden, men det ga seg etter litt roting (Funka da jeg skrudde på hardware sound acceleration eller hva det het i sound option) Måtte også sette lyd kvalitet til lav og 22hz for å slippe unna hakkingen i spillet. Men nå flyter spillet bra med ok lyd, ikke mer slow downs når man er midt i en opphetet kamp med masse folk rundt seg. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 kjører du i 60 hrz? tror det er det som er problemet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå