Gå til innhold

MAFIA fungerer ikke bra!

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte MAFIA for noen dager siden, brukte rundt 450 spenn for det og trodde det ville gå glatt på denne maskina:

MSI K7T-TURBO

MSI GeForce 4 MX 440

AMD Athlon 1,2GHz(klokket til 1,3)

640 MB SD-ram

Fujitsu 30Gb 7200 rpm harddisk

(+en del PCI-kort)

Da jeg installerte spillet, stillte grafikkoppsettet seg automatisk inn etter PC'ens hardware. De sto nokså høyt, med noen unntak, fek. antialising og liknende.

Jeg fant fort ut at det var feil i grafikken, med uklare teksturer uansett hvordan jeg stillte inn grafikken, og dessuten hakket det gjennomsnittelig alltid selv om jeg stillte ned detaljene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først om fremst er det skjermkortet ditt som ikke er godt nok. Greit nok at det heter geforce 4, men det er ikke et "ekte" geforce 4 kort"

komplettdata.no har mange ti4400 og 4200 til gode priser. Gå for et av disse. 4400 kan du nå få for ca 2000 kr. Med tanke på de spillene som kommer i fremtiden så ville jeg uansett oppdatert skjermkortet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-20 10:19, skrev ostenXX:

Hei!

Kjøpte MAFIA for noen dager siden, brukte rundt 450 spenn for det og trodde det ville gå glatt på denne maskina:

MSI K7T-TURBO

MSI GeForce 4 MX 440

AMD Athlon 1,2GHz(klokket til 1,3)

640 MB SD-ram

Fujitsu 30Gb 7200 rpm harddisk

(+en del PCI-kort)

Da jeg installerte spillet, stillte grafikkoppsettet seg automatisk inn etter PC'ens hardware. De sto nokså høyt, med noen unntak, fek. antialising og liknende.

Jeg fant fort ut at det var feil i grafikken, med uklare teksturer uansett hvordan jeg stillte inn grafikken, og dessuten hakket det gjennomsnittelig alltid selv om jeg stillte ned detaljene.

Det er fordi GeForce 4 MX 440 er et elendig grafikkort som egentlig ikke fortjener GF4 navnet! ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...