wrath666 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Asus A8NSLI-Deluxe AMD Athlon X2 4400+ Corsair pc3200 400mhz Hiper 580W og Powercolor Radeon X1900XT! Problemet er at jeg ikke får til å installere driveren til skjermkortet! Jeg starter Catalyst setup, men like før installasjonen skal begynne får jeg en blå skjerm som jeg ikke klarer lese før maskinen restarter. Jeg får dermed ikke kontakt med skjermkortet? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har SP2 og .net sak.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Hei. Er det Catalyst driveren som fulgte med CD'en du installerte da eller? Har du sjekket at strømkontakt er plugget i skjermkortet? Installert nForce drivere til hovedkortet? Er DirectX 9.0c på plass? Du kan også prøve å laste ned Catalyst 6.0 før du går løs på den nyeste (6.1). Spørr videre. Lykke til. Endret 26. februar 2006 av onyX Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Hva er pointet med SLi hovedkort når du kjøper deg et ATi kort, hvorfor ikke en med Crossfire (som har bedre støtte for ATi kort)? men over til å hjelpe, kan du prøve å få med deg hva som står på bluescreenen for pc'en restarter seg? Veit det forsvinner fort, men det er alltid en kode som står der. Sånn her F.eks XXXX_XXXX_XXXX_XXXX. Så dette skjer bare når du installerer catalyst driverne? Har du prøvd å installere 6.2 driverne på http://www.ati.com ? Hovedkortet ditt har vel ikke innebygd skjermkort, hvis ja. Har du slått den av? Har du installert alle andre drivere? Endret 26. februar 2006 av Saykin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå