Gå til innhold

Mitt Aopen 6600GT lagger i CS 1.6 :(!

Anbefalte innlegg

Har en maskin bestående av dette: P4 1,5 Ghz, 512 mb minne og Aopen 6600GT

Før hadde jeg Radeon 9200SE og da gikk alt laggfritt (utenom smoke, som var delvis grunnen til at jeg kjøpte nytt) i CS 1.6. Nå kommer det små lagg, spikes. Har testa med forskjellige rates, FPS, performance innstillinger på skjermkortet, ingenting hjelper... Detter er mitt første Nvidia kort og inntrykket er elendig. Har dere noen tips som kan få inntrykket opp (lagfritt)? Har allerede prøvd å formatere, innstallere steam på nytt, tatt av vsync osv.. Klarer ikke spille under slike forhold...Og spilling som er så gøy... Noen tips?

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Din cpu er nok altfor svak for cs1 1.6 laggfritt. Cpu er viktigere enn skjermkort når man snakker cs.

5675350[/snapback]

LOLz, så klart 1.5 ghz er nok!! Her snakker vi om et minimum på 500 mhz, recommended ca. 1 ghz!

Og btw: Gikk laggfritt med 9250 se, sier han :!:

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar
Spillte nettopp klanmatch, og seriøst vi tapte pga av forbanna NVIDIA... Dem er elendig...Kunne kvelt en hest i min tilstand nå....

5676562[/snapback]

Hva er det du prøver å si her? At 6600GT er for dårlig for cs 1.6? For det første, jeg har hatt mange Nvidia kort og har aldri hatt en negativ opplevelse. Har hatt ATI, og makan til kluss med drivere.

On topic: 1,5ghz er faktisk ikke nok til å holde en stabil høy fps i tunge scener. Broren min switchet fra en xp2000+ til A64 3000+, faktisk gikk cs 1.6 glattere. Jeg synes det høres veldig rart ut det du prøver å si her.

Prøv å legge ut all driver infoen du har osv....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...