Gå til innhold

Hva er det peneste du har sett?


Bøtta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel være ei jente på skolen min det da...

5666132[/snapback]

 

Samma her!

5666160[/snapback]

Har sett penere damer på Pr0n film, enn de på skolen da..

Iallefall på min skole, selv om det er mye fint der også.. :dribble:

5666225[/snapback]

ja, mye fint der og men slår ikke dama på vår skole :p

Lenke til kommentar
Var med franskklassen i Paris for et år siden. Da vi var på Montmartre så jeg en jente som var penere enn noen annen jeg har sett før. Jeg ble helt satt ut og stod å så på henne lenge mens hun tegna restauranten vi gikk inn i for å spise...

5666166[/snapback]

Frankrike er vakkert. Rett og slett.

 

 

Det vakreste jeg har sett må være ei jent jeg falt for å uskolen. Hun var ikke perfekt eller "plettfri", men rett og slett utrolig utrolig vakker. Øynene, ansiktet, og ikke minst: utstrålingen var noe helt enestående. Øynen var litt mørkeblå og dype. Nå er jeg kommet over henne, men jeg kommer nok aldri noen gang til å glemme henne. :love:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

En gang for mange år siden så eg en fyr med blått hår..en helt spesiell metallisk farge. Håret var satt sammen i mange pigger. Han hadde en piercing på haken og så egentlig ganske bad-boyaktig ut..men samtidig hadde han det nydligste smilet eg noen gang har sett. Et som virkelig utstrålte hjertevarme til tross for det kalde (tiltrekkende) ytre.

Siden eg ikke greier å glemme ham helt..så må jo det være det peneste eg har sett. :p

 

Men no som eg e forelsket så e det jo såklart kjæresten min som e den peneste eg ser :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...