wrath666 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Asus A8NSLI-Deluxe AMD Athlon X2 4400+ Corsair pc3200 400mhz Hiper 580W og Powercolor Radeon X1900XT! Problemet er at jeg ikke får til å installere driveren til skjermkortet! Jeg starter Catalyst setup, men like før installasjonen skal begynne får jeg en blå skjerm som jeg ikke klarer lese før maskinen restarter. Jeg får dermed ikke kontakt med skjermkortet? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har SP2 og .net sak.. Lenke til kommentar
kasol Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 har du innstallert driverne som kom med kortet ? Prøv det før du oppgraderer til ny versjon. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har hatt store problemer med blåskjerm å den nye driveren selv. Driveren som fulgte med på cdn fungerte bedre på min pc. Dette er alleredet nevnt, men kan også bekrefte det i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Prøv både driveren som fulgte med på CD'en og Catalyst 6.2 Hvis begge to er like ustablie er det vel bare å leve med det frem til ATi klarer patche samme driveren sin nok til at det fungerer stabilt... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg kan ikke si jeg har hørt om dette problemet før simalarion nevnte det og dette er kanskje heller ikke nøyaktig det samme problemet. Catalyst 6.2 har ihvertfall fungert smertefritt for meg hittil. Trådstarter kan prøve å kjøre driver cleaner for å fjerne alle restene fra foregående driver og også reinstallere .net framework. 2.0 versjonen av .net framework fungerer nå med Cat 6.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå