kaarejohan85 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei! Jeg er blitt spurt om tips for digital oppgradering av en liten stue/arbeidsstue. Jeg har kikka på Dell Dimension 5150C i kombinasjon med Dell 2405WFP. Med diverse oppgraderinger på maskinen endte jeg opp på 18000 kr. (2 gb ram, pentium d, ++) Passelig skjermstørrelse er rundt 24" - 27" vil jeg tippe. Jeg har også kikka på Netshop sitt alternativ: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24557, her kommer en LCD-tv eller skjerm i tillegg. Jeg ser at oppløsningen på f.eks. dell skjermen er mye større enn en tilsvarende LCD-tv. Vil man merke stor forskjell på dette i windows mce? Jeg tar også i mot andre forslag til system, gjerne med billigere htpc' er og med lcd tv eller andre . Maskinkravene er ikke så altfor store: skal ikke brukes til spill, blir til surfing, og som en multimediamaskin tilkoblet kabeltv. Den bør imedlertidig være ganske stille, og totalt ikke koste mer enn 20k På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå