Gå til innhold

Noen som skal på Sensation?

ilpostino

Anbefalte innlegg

For ikke så lenge siden sendte Musikkverket @ NRK om Trance-kulturen. en del av dette programmet inneholdt opptak fra Sensation White.

Noen som har tenkt seg dit? Det gjør jeg...

noen must-see-trailers:

Sensation Black

Sensation White

(for de som ikke vet det er Sensation Black og Sensation White to helger etter hverandre i Holland. Sensation White spiller ganske kommers trance, mens på Sensation Black spilles mer tyngre musikk).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven, så ikke den sendingen, søren! Men man kan jo se nok på ID-T sine hjemmesider da. Det er tilfeldigvis ingen her som har sendingen fra NRK eller info om hvor jeg kan se den? Koster vel penger på NRK.no?

Har lenge fulgt med på alt som sammenheng med ID-T.. Innercity og Trance Energy, og naturligvis Dance Valley. Alt ruler, men Sensation... :love: Om jeg måtte velge hadde jeg gått for Black, er mer på den harde fronten.

Men desverre er jeg bare 15 og for nøye meg med mine uttallige musikkfiler og filmer fra Sensation.

Men når jeg blir 18.. DA blir det..roadtrip! =D

Lenke til kommentar

Sitter å vurderer om jeg skal bestille, men.. Blir stress med sommerjobben og sånn midt inni. Men gud som det frister.

Blir det fort utsolgt eller? Må tenke nøye over det, og høre med venner. Hvor mye koster det å leie hotell i Amsterdam? Og holder å være 18 år?

Lenke til kommentar
Sitter å vurderer om jeg skal bestille, men.. Blir stress med sommerjobben og sånn midt inni. Men gud som det frister.

Blir det fort utsolgt eller? Må tenke nøye over det, og høre med venner. Hvor mye koster det å leie hotell i Amsterdam? Og holder å være 18 år?

Sensation White i Amsterdam er utsolgt. Billettene ble lagt ut på fredag kl. 22:00 og ble utsolgt i løpet av 5 timer. Men det er fremdeles ledige billetter til Sensation Black.

I tillegg så arrangerer ID-T Sensation White i Tyskland også, den 15. juli. Fremdeles ledige billetter der. Det er et "litt mindre" arrangement, med "bare" 30 000 danseglade mennesker.

Aldersgrensen er 18 år (i hvertfall på Sensation i Amsterdam).

Lenke til kommentar

De har begynt med sensation i Belgia også nå, var ifjor for første gang. Nå blir det igjen ny runde April i Antverpen eller hva byen heter og årets theme låt er laget av fred baker.

Regner med at noen av de som pleier å poste i musikkforumet på de postene som omhandler trance skal dit.

FOr min del så skulle jeg gjerne dit, men må nok proritere sommerjobb iår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...