datanerd Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei. er det noen som vet om TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2.5 - Minne 184-P (for DDR-PC333MHz) fra komplett.no er noe bra for overklokking?? Klarer den cas2 osv..? Jeg vet den ikke har ankommet enda, men kanskje dere har lest noe tester om den? Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har ikke kommet ennå? Har den jeg (sig.) , kjører den på CAS2 men jeg har ikke overklokket den ennå. Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 RONIN: hvor kjøpte du RAM'en fra? komplett? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har spørt selv om dette og de kom fram til at TwinMOS er ganske bra til overklokking... den skal i hvertfall klare å kjøre på CAS 2.0 ! Har ikke prøvd det selv men kommer til å gjøre det i nærmeste framtid. TwinMOS bruker Samsung minnebrikker tror jeg, noen som er av høy kvalitet. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå